جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در شیراز
طراحی سایت در شیراز
طراح وب سایت
۱۱ مرداد ۱۴۰۰

شیراز یکی از کلان‌ شهرهای ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. شیراز، شهری زیبا و تاریخی و حتی افسانه‌ای در ایران است. این شهر مهد فرهنگ و زیبایی و یکی از معروف‌‌ترین مناطق کشور از دیرباز تا کنون بوده است. بر اساس افسانه‌‌ها، شیراز فرزند تهمورس از پادشاهان سلسله‌ پیشدادیان شهر شیراز را تاسیس کرد و نام خود را به آن داد. شیراز همچنین یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است که در هر نقاط از آن کسب و کارهای کوچک و بزرگ به وجود آمده است. امروزه اکثر کسب‌ و کارها در شیراز در صنف‌های مختلف نیازمند فضایی هستند که کار خود را به نمایش بگذارند و مشتریان بیشتری را به سوی کسب‌ و کار خود جذب نمایند. یکی از بهترین فضاها برای چنین اقدامی، طراحی وب‌ سایت در شیراز با صرف هزینه کم ‌است. مشتریان شما با مراجعه به وب‌ سایتتان از خدمات شما بهره می‌برند.

مزایای طراحی سایت در شیراز

دسترسی آسان و ۲۴ ساعته

مشتری‌ها و افرادی که با شما کار می‌کنند، می‌توانند هر زمان و هر جا که بخواهند به اطلاعات شما دسترسی و با شما ارتباط برقرار کنند.

 

باعث افزایش تعداد مخاطبین می‌شود

تعداد زیادی از مردم، کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. از طریق بررسی وب سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها محصول مورد نیاز خودشان را انتخاب می‌نمایند. بنابراین اگر کسب وکاری در شیراز یک وب سایت با کیفیت طراحی کرده باشد که در موتورهای جستجو دارای رتبه بالایی باشد، به‌راحتی‌ می‌تواند از این درصد بالای متقاضیان، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

 

اطلاع‌رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد و می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت شرکتی در شیراز نسبت به نوع دیگر تبلیغات، به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون به‌صرفه هستند.

 

باعث افزایش اعتبار کسب و کار می‌شود

وب سایت شرکتی را می‌توان تشبیه به همزاد شرکت شما در دنیای مجازی دانست. مشتریان از طریق وب سایت، شما را با رقبایتان مقایسه می‌کنند. می توان گفت که طراحی یک وب سایت خوب و حرفه‌ای‌ تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطبتان از شرکت شما ایجاد می‌کند‌.

 

همه شهرها و همه کشور‌ها را در بر دارد

می دانید هر چقدر دامنه انتشار یک تبلیغ وسیع‌‌تر باشد، هزینه آن نیز به مراتب سنگین‌‌تر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی وب سایت در شیراز این است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی ‌است. این موضوع هیچ هزینه اضافی برای دارندگان وب سایت ایجاد نمی‌کند. با وجود موتور‌های جستجو هر کسی در جهان خدمات شما را پیدا می‌کند. امروزه تعداد زیادی از مردم از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل در اینترنت جستجو می‌کنند و اگر وب سایت شما دارای رتبه بالایی از نظر این موتورهای جستجو باشد، آن‌گاه وب سایت شما را در صفحه اول نتایج جستجو به مشتریان احتمالی نشان خواهد داد. این موضوع برای شهری چون شیراز که ارتباطات بسیاری با همسایگان کشورمان ایران دارد، حائز اهمیت است.

‌‌

کسب و کار‌های موفق با طراحی وب سایت در شیراز

یکی از کسب وکارهای موفق با طراحی بی‌نظیر خود، فروشگاه اینترنتی استورک در شیراز است که با چندین سال سابقه توانسته است به خوبی مشتریان زیادی را به خود جذب کند و از آن‌ها مشتری وفادار بسازد. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در پیشرفت و توسعه کسب و کارها دارد.

کسب و کارهایی که وب سایت نداشته‌اند‌

کسب و کار‌های کوچک و نوپا در شیراز که سایتی ندارند، نمی‌توانند در دنیای دیجیتال و مدرن امروز پیشرفت کنند و ممکن است در مقابل این بازار بزرگ رقابتی از بین بروند. اما اگر کسب و کارهای کوچک و خانگی در شیراز از ابتدا وارد عرصه دیجیتال و طراحی سایت برای کسب و کار خود شوند، به‌راحتی‌ می‌توانند در حوزه کسب و کار خود موفق و پیروز شوند.

‌‌

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی و پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز‌ فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

شیراز یکی از شهرهای پرجمعیت و محبوب گردشگران در ایران است. این شهر پر از کسب وکارهای کوچک و بزرگ است که با طراحی سایت در شیراز می‌توانند با مشاغل در پایتخت ایران به رقابت بپردازند. شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت، حتی از کسب و کارهای پایتخت بهتر و بیشتر درآمد کسب و کار کنید.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *