جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در شاهرود
طراحی سایت در شاهرود
طراح وب سایت
۱۱ مرداد ۱۴۰۰

شاهرود یکی از شهرهای استان سمنان و یکی از شهرهای بزرگ ایران بوده است. نام‌های قدیمی دیگری برای شاهرود که می‌توان نام برد که عبارت است از «حنچره»، «شخره» و «شاخره» اشاره نمود. شاهرود در حد فاصل دو نوع آب و هوای مرطوب و پرباران در شمال و کویری، در جنوب قرار دارد که آب و هوایی معتدل و مطلوب برای این شهر فراهم کرده‌است. طراحی سایت در شاهرود اصولا باید دارای ویژگی‌ها و پارامترهای مشخصی باشد و بر اصول معینی استوار باشد تا بتواند پس از پروسه طراحی وارد فاز اجرا و عملکرد شود و بتواند به خوبی از انتظارات مورد نظر مشتری را فراهم نماید.

طراحی سایت در شاهرود نیز با توجه به نیاز‌های بازار امروز به یک ضرورت برای کلیه صاحبان مشاغل مختلف تبدیل شده‌است. با توجه به سرعت گرفتن طراحی سایت‌ها در فضای مجازی و بالا گرفتن رقابت بین اصناف و شغل‌های مختلف مردم ترجیح می‌دهند که برای طراحی سایت در شاهرود اقدام نمایند تا هرچه زودتر از این قافله عقب نمانند و بتوانند از این فضای ایجاد شده و از بازار گسترده و نامحدود آن به بهترین شکل استفاده کنند.

 

مزایای طراحی سایت در شاهرود

 

کسب و کار شما را نجات می‌دهد

امروزه تمام کسب و کارهای سنتی به استفاده از کسب و کارهای آنلاین رو آورده‌اند، چرا که یک ایده نو می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای سنتی شود. همانند ظهور اسنپ و تپسی که بازار تاکسی تلفنی‌ها را کساد کرد. اگر با دانش روز همگام شوید و از پتانسیل‌های کسب و کار آنلاین استفاده کنید، زمانی که مشاغل سنتی و حضوری دست‌خوش تغییر می‌شوند، شما پابرجا می‌مانید.

 

به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد

داشتن یک وب‌سایت همانند کارت ویزیت، برای کسب و کار شما ضروری است. همان‌طور که داشتن یک آدرس برای محل کار یک اعتبار است. شما باید در دنیای اینترنت نیز یک آدرس برای کسب و کار خود بسازید. امروزه افراد برای خرید محصولات مورد نیاز خود، کسب و کارهایی را انتخاب خواهند کرد که وب‌ سایتی حاوی نمونه کار و خدمات دارد.

 

کانال‌های بازاریابی زیادی به شما می‌دهد

وب‌ سایت به شما یک حضور پایدار در وب می‌دهد. هزاران نفر در هر ساعت از شبانه‌روز‌، می‌توانند خدمات شما را جستجو کنند، با برند شما آشنا شوند و نمونه کارها و خدمات شما را ببینند. در حال حاضر، درصد کاربران در فضای آنلاین زیاد است و آمار خریدهای اینترنتی بسیار زیاد است. کاربران کالا یا خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند و ترجیح می‌دهند، بدون صرف وقت برای تردد در بازار و جستجوی کالای دلخواه، آن را به صورت آنلاین بخرند.

 

امکان بررسی رقبا را بر‌ای شما فراهم می‌کند

در کسب و کار سنتی به‌راحتی نمی‌توانید وضعیت رقبا را بسنجید. اما با استفاده از بازدید از وب‌سایت رقبا و دیدن خدمات آنان و بررسی قیمت‌ها می‌توانید وضعیت افراد زیادی که در کسب و کار شما فعالیت می‌کنند را ببینید و بررسی کنید و ایده بگیرید.

 

عدم محدودیت‌های زمانی و مکانی را برای شما فراهم می‌کند

یک مزیت مهم دیگر طراحی سایت در شاهرود این است که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نیست. مشتری با ارتباط با وب سایت ما، سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که اما مجازی خواهد بود. همچنین مشتریان می‌تواند در هر زمان از شبانه‌روز‌ که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب سایت

طراحی سایت در شاهرود می‌تواند برای تمامی مشاغل و کسب و کارها صورت بگیرد. زمانی که کسب و کارها وارد دنیای تجارت الکترونیک می‌شوند، هویت تازه‌ای را برای خود خلق می‌کنند. یکی از کسب و کار‌های موفق در شاهرود که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته است با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی شاهرود کالا است که با چندین سال سابقه، توانسته است مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در شاهرود هستند که از روش‌های سنتی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. تقریباً تمامی مشتریان کسب و کارهای مختلف، زمانی از روز خود را به دنیای مجازی اختصاص می‌دهند. پس از حضور تجاری کسب و کارها در دنیای مجازی هم یک تصمیم صحیح و اثربخش در پیشرفت آن‌هاست. طراحی سایت در شاهرود یک تصمیم صحیح برای شروع حضور پررنگ مشاغل گوناگون در اینترنت است. زمانی که سایت شما طراحی می‌شود، شما یک رسانه شخصی برای فعالیت‌ها و محصولات خود دارید. در این رسانه از اخبار تا فروش محصولات، خدمات و… فعالیت کنید.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق برگشت کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز‌ فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

امروزه از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ در هر شهری از ایران، حتی شاهرود، مردم در پی آن هستند تا جایگاه خود را در دنیای مجازی پیدا کنند و مسیر خود را در بستر اینترنت نیز در پیش بگیرد. زیرا تمامی مشتریان حضوری آن ها، زمانی در طی روز را صرف چرخیدن در اینترنت می‌کنند. چیزی که باعث می‌شود برخی از کسب و کارها، چندین گام جلوتر از رقیبانشان باشند، به‌روز بودن است. هر فردی که بخواهد وارد بازار کار شود و نام و نشان خود را برجسته کند، باید شیوه‌های تازه‌ای را برای معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود به‌کار بگیرد. بنابراین با طراحی سایت در شاهرود می‌توانید به رقابت با شهرهای ایران از جمله تهران بپردازید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *