جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در سبزوار
طراحی سایت در سبزوار
طراح وب سایت
۱۰ مرداد ۱۴۰۰

سبزوار دیاری با درختان سرسبز و پرنشاط، که در حاشیه کویری ایران زمین همچون گوهری یگانه می‌درخشد، شهری در همسایگی مشهدالرضا است. از گذشته تا امروز مردمان مهمان نواز سبزوار پذیرای زائرین شمس و شموس امام رضا (ع) بوده‌اند. کاروانسراها، مناره‌ها و مساجد و یخدان‌ها با آب خنک و گوارا که از قدیم، مردم مهربان برای رفاه زائران مهیا کرده بودند. حاکی از آن است که سبزوار و مردمانش همواره نزد ایرانیان ارجمند و محبوب بوده‌اند.

سرزمین خرد و دانش، زادگاه خردمندانی چون عالم و اندیشمند بزرگ عصر ما، دکتر علی شریعتی است. نویسندگانی برجسته چون محمود دولت آبادی، تاریخ نگار مشهور ایرانی ابوالفضل بیهقی متولد این شهر هستند. مهد هنر و فرهنگ، وطن شاعران نام‌داری چون ابن یمین و پدر شعر انقلاب اسلامی، محمود سبزواری است. دیار آنان که نام ایران و ایرانی را تا ابد پرآوازه ساختند. بنابراین کسب وکارهای کوچک و بزرگ شهر سبزوار نیاز به داشتن و طراحی وب سایت برای تجارت خود دارند.

امروزه طراحی سایت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بیشتر کارفرمایان و صاحبان مشاغل در حرفه کاری خود، اقدام به طراحی سایت در سبزوار کرده‌اند. طراحی سایت در دنیای مجازی و تجارت الکترونیک باعث شناخته شدن بهتر شما می‌شود. از این طریق قادر به جذب مشتریان بسیار زیادی خواهید بود. زیرا امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای رفع نیاز و احتیاجات خود وب سایت‌ها را چک می‌کنند. در صورت رضایت حتی ممکن است از مشتریان دائمی آن وب سایت نیز بشود.

 

مزایای طراحی سایت در سبزوار

 

دسترسی آسان و ۲۴ ساعته

مشتری‌ها و افرادی که با شما کار می‌کنند، می‌توانند هر زمان و هر جا که بخواهند به اطلاعات شما دسترسی و با شما ارتباط برقرار کنند.

 

باعث افزایش تعداد مخاطبین می‌شود

تعداد زیادی از مردم، کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. از طریق بررسی وب سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها محصول مورد نیاز خودشان را انتخاب می‌نمایند. بنابراین اگر کسب وکاری در سبزوار یک وب سایت با کیفیت طراحی کرده باشد که در موتورهای جستجو دارای رتبه بالایی باشد. به‌راحتی می‌تواند از این در صد بالای متقاضیان، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

 

اطلاع رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد و می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در سبزوار نسبت به نوع دیگر تبلیغات، به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند.

 

باعث افزایش اعتبار کسب و کار می‌شود

وب سایت شرکت شما را می‌توان تشبیه به همزاد شرکت شما در دنیای مجازی دانست. مشتریان از طریق وب سایت، شما را با رقبایتان مقایسه می‌کنند. می توان گفت که طراحی یک وب سایت خوب و حرفه‌ای تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطبتان از شرکت شما ایجاد می‌کند.

 

اطلاع رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد و می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در سبزوار نسبت به نوع دیگر تبلیغات، به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون به‌صرفه هستند.

 

همه شهرها و همه کشور‌ها را در بر دارد

همان‌طور می‌دانید هر چقدر دامنه انتشار یک تبلیغ وسیع‌تر باشد، هزینه آن نیز به مراتب سنگین‌تر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی وب سایت در سبزوار این است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی است. این موضوع هیچ هزینه اضافی برای دارندگان وب سایت ایجاد نمی‌کند. با وجود موتور‌های جستجو هر کسی در جهان خدمات شما را پیدا می‌کند. امروزه تعداد زیادی از مردم از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل در اینترنت جستجو می‌کنند. اگر وب سایت شما، دارای رتبه بالایی از نظر این موتورهای جستجو باشد، آن‌گاه وب سایت شما را در صفحه اول نتایج جستجو به مشتریان احتمالی نشان خواهد داد. این موضوع ضرورت بسیار زیادی برای شهری چون سبزوار که ارتباطات بسیاری با همسایگان کشورمان ایران دارد، حائز اهمیت است.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب سایت

یکی از کسب وکارهای موفق با طراحی بی‌نظیر خود، فروشگاه اینترنتی سان در سبزوار است. این فروشگاه با چندین سال سابقه توانسته است به خوبی مشتریان زیادی را به خود جذب کند و از آن‌ها مشتری وفادار بسازد.

 

کسب و کارهایی که وب سایت نداشته‌اند

کسب و کار‌های کوچک و نوپا در سبزوار که سایتی ندارند، نمی‌توانند در دنیای دیجیتال و مدرن امروز پیشرفت کنند. این کسب و کارها ممکن است در مقابل این بازار بزرگ رقابتی از بین بروند. اما اگر کسب و کارهای کوچک و خانگی در سبزوار از ابتدا وارد عرصه دیجیتال و طراحی سایت برای کسب و کار خود شوند. به‌راحتی می‌توانند موفق و پیروز در حوزه کسب و کار خود شوند.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی و پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز‌ فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و نیاز به تقسیم سود  با هیچ واسطه‌ای ندارید.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

در سفرنامه‌ها و کتب تاریخی به رونق تجارت در سبزوار اشاراتی شده‌است. هم‌اکنون نیز سبزوار تعیین‌ کننده قیمت جهانی زیره و صادرکننده محصولاتی چون زیره سبز، تخمه ژاپنی، پنبه، خشکبار، پشم و کرک است. این محصولات به کشورهای امارات، عربستان، عراق و کویت صادر می‌شوند. شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت مدرن در سبزوار و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت  بیشتر درآمد کسب کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *