جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در رشت
طراحی سایت در رشت
طراح وب سایت
۱۰ مرداد ۱۴۰۰

شهر رشت با توجه به نزدیکی به بنادر و مرزهای زمینی موقعیت ویژه‌ای در زمینه تجارت کسب کرده است. کشاورزی مهم‌ترین بخش در اقتصاد این شهر به شمار آمده و مراکز صنعتی این شهر نیز از بزرگ‌ترین مراکز صنعتی کشور به حساب می‌آیند. با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی نیز قطب مهمی در گردشگری است. از این رو کسب و کارها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجاری و گردشگری رونق قابل توجهی پیدا کرده‌اند. بنابراین رشت به دلیل اقتصاد مهم خود، هر کسب وکاری که در آن فعالیت می‌کند، نیازمند داشتن و طراحی وب سایت برای کسب و کار خود است تا بتواند محدوده فعالیت خود را گسترش دهد.

برای بسیاری از کسب و کارهای گوناگون داشتن یک فضایی که بتوانند به وسیله آن نمونه کارهای خود را در معرض نمایش مشتریان قرار دهند، بسیار اهمیت دارد. امروزه با توجه به گسترش اینترنت و استفاده کاربران از خدمات آنلاین، اهمیت ساخت سایت حرفه‌ای برای نمایش محصولات بیش از پیش احساس می‌شود. شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای جلب توجه کاربران و جذب مشتریان بیشتر اقدام به طراحی سایت در رشت کرده‌اند.

 

اهمیت طراحی سایت در رشت

در ده سال آینده، بسیاری از مشاغل یا از بین می‌رود و یا در حالت آنلاین، به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در تحقیقی که اخیرا صورت گرفته، در ده سال آینده ۸۷ درصد کسب و کارها، اینترنتی شده و شکل سنتی خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل بیشتر مشاغل در حال انتقال به فضای مجازی و وب هستند. اکنون زمان آن است که در فضای وب، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و سایت اختصاصی برای خود طراحی کنید.

 

مزایای طراحی سایت در رشت

  • وب سایت شما همیشه و در هر کجا در دسترس است.
  • طراحی وب سایت در رشت ابزاری بسیار موثر در کاهش هزینه‌ها به‌شمار می‌رود.
  • امکان به‌روز کردن و تغییر اطلاعات سایت به‌راحتی امکان پذیر است.
  • با کمک و طراحی وب سایت در رشت می‌توانید مشتریان جدیدی به‌دست آورید.
  • وب سایت حرفه‌ای باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود.
  • وب سایت‌ها به‌راحتی توسط گوگل قابل جستجو هستند.
  • یک وب سایت حرفه‌ای در بهبود فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ، فروش، منابع انسانی و پشتیبانی اثر قابل توجهی دارد.
  • با داشتن و طراحی وب سایت می‌توان از سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به بهترین شکل استفاده کرد.
  • وب سایت، بهترین ویترینی است که محصولات و خدمات شما را به تمام دنیا معرفی می‌کند.
  • وب سایت‌ها ابزار بسیار مناسبی برای تحلیل رفتار مشتری و در نتیجه فروش بیشتر هستند. اگر به فکر برند‌سازی هستید هرگز از اهمیت وب سایت غافل نشوید. بنابراین اگر به فکر طراحی سایت نباشید، میدان را برای رقبای کسب و کار در رشت خالی می‌کنید.

 

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در رشت که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی مارک اسپورت رشت است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

حضور هر یک از کسب و کارها در فضای دیجیتال امروزه ضرورت پیدا کرده است. فناوری اطلاعات توانسته در فرآیند کلی کسب و کارها تغییرات بزرگی ایجاد نماید. تغییراتی که در نهایت منجر به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و تسهیل در انجام بسیاری از امور می‌شود. نتیجه اصلی نیز در افزایش میزان فروش و درآمد شما نمایان می‌شود. برخی از کسب و کارهای کوچک در رشت باشند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چراکه امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب سایت‌ها می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق بازپس‌دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز‌ فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد. محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا به طور مستقیم از وب سایت‌های آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

طراحی سایت در رشت فرصت بسیار مناسبی را ایجاد کرده تا بتوانید حوزه فعالیت خود را به حجم زیادی از مشتریان ارائه نمایید. با توجه به حضور روزافزون کسب و کارها در فضای دیجیتال، برای تثبیت جایگاه و پیشی گرفتن از رقبا، شما نیز باید در این فضا حضور یابید. از سویی با طراحی سایت اعتبار برند شما در ذهن مخاطب بسیار افزایش می‌یابد. شما می‌توانید با طراحی وب سایت تجاری خود در رشت، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. بنابراین شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت بهتر و بیشتر درآمد کسب و کار کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *