جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در تهران
طراحی سایت در تهران
طراح وب سایت
۳ مرداد ۱۴۰۰

در یک تعریف کلی طراحی سایت یک کار هنرمندانه، خلاق و مهندسی شده است. در نتیجه علاوه بر آن‌که یک سایت باید نیازهای مخاطب خود را برطرف کند باید از نظر جلوه‌های بصری نیز زیبا و جذاب باشد. طراحی سایت در تهران برای اشخاص، مراکز تجاری، شرکت‌ها و… شاید اهمیت فراوانی نسبت به سایر شهرهای دیگر داشته باشد، چراکه تهران پایتخت ایران است و به عنوان کلان شهری که ساختارهای اداری و وزارت‌خانه‌ها را در برگرفته و همچنین به دلیل وجود کارخانه‌هایی در زمینه تولید و پخش محصولات متعدد، پتانسیل زیادی برای فعالیت اقتصادی در دنیای اینترنت دارد.

بنابراین این شرکت‌ها، سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها برای گسترش و توسعه مراودات و مبادلات تجاری خود یا معرفی کالاها و خدمات آن، نیاز به داشتن وب سایتی جامع و حرفه‌ای دارند تا بتوانند بدون محدودیت مکانی و زمانی در سطح داخلی و خارجی به تعامل و ارتباط با دیگر مجموعه‌ها و مراکز تولیدی و رقابت با ‌آن‌ها بپردازند.

 

مزایای طراحی سایت در تهران

امروزه علاوه بر این که آلودگی در تهران رو به افزایش است و بخش اعظمی از این آلودگی، ناشی از ترافیک و وسایل نقلیه است. همچنین با شیوع بیماری‌های واگیردار، با ایجاد بسترهای اینترنت در کشور و ایجاد سایت‌های کسب و کار، تر‌دد‌های روزانه کاهش می‌یابد و بسیاری از خدمات شهری از طریق وب سایت‌های معتبر ارائه می‌شود.

به عنوان مثال: اغلب مردم برای مرتفع نمودن نیازهای خود یا تهیه مایحتاج و کالای موردنظر مانند گوشی موبایل، کتاب و… به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. یا برای جستجو خانه یا ملک مورد نظر خود، به صورت پی‌درپی مراجعات حضوری خواهند داشت. در حالی که این موارد و صدها نمونه دیگر می‌تواند از طریق طراحی سایت در تهران و ارائه این خدمات بر بستر وب سایت، بدون رفت و آمد‌های غیرضروری این چنین ارائه شود. در ادامه مطلب به بخشی از مزایای انتقال کسب و کارهای تهران به وب سایت‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

  • کاهش ترافیک
  • افت شدید آلودگی
  • جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامتی افراد
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها
  • در دسترس بودن محصولات و خدمات شما برای مشتریان و مخاطبان شما بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی و به صورت ۲۴ ساعته

 

یک نمونه موفق کسب و کار با داشتن سایت در تهران

یکی از سایت‌های معتبر که در تمام نقاط ایران معروف و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و احتمالا شما هم از آن خرید اینترنتی کرده‌اید، سایت دیجی کالا است. دیجی‌کالا شرکت فناوری ایرانی مستقر در تهران که بر تجارت الکترونیک تمرکز دارد. این شرکت بزرگ‌‌تر‌ین فروشگاه آنلاین در ایران است و روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد. همچنین ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌ است. دیجی‌کالا هم‌اکنون جایگاه سوم الکسا در ایران را پس از گوگل و آپارات در اختیار دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند موفق‌تر‌ هستند

کسب و کارهای کوچک و استارتاپ که سایتی ندارند، نمی‌توانند در دنیای دیجیتال و مدرن امروز پیشرفت کنند و ممکن است در مقابل این بازار بزرگ رقابتی از بین بروند. اما اگر کسب و کار‌های کوچک از ابتدا وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت برای کسب و کار خود شوند، به‌راحتی می‌توانند موفق در حوزه کسب و کار خود شوند و حتی توان رقابت با رقبای بزرگ خود را داشته باشند و حتی از آنان پیشی بگیرند.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی کالا در یک زمان مشخص
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان‌پذیر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

 

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، سامسونگ روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد. محصولات سامسونگ را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا به طور مستقیم از وب سایت‌های ‌آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

همان میزان که یک طراحی حرفه‌ای وب سایت می‌تواند به شما در موفقیت کسب و کارتان کمک کند به همان میزان و شاید با اهمیت‌تر‌، سئو و بهینه‌سازی سایت مهم و ضروری است. تیم نیپاسیستم توانسته است، پروژه‌های بسیاری را در کلمات کلیدی رقابتی نه‌تنها به صفحه اول گوگل بلکه به رتبه یک نتایج برساند و بهترین سئو سایت در تهران را انجام دهد. آن‌چه که باعث شده شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری نگین ایده‌پرداز آویژه را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه طراحی سایت خود در تهران برگزینند و با اطمینان خاطر از خدمات آن بهرمند شوند، کارنامه درخشان این شرکت در حوزه تخصصی (طراحی سایت‌های شرکتی و فروشگاهی، بهینه‌سازی و سئو سایت، تولید محتوای سایت‌ها، طراحی اپلیکیشن و…) خود است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *