جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در بیرجند
طراحی سایت در بیرجند
طراح وب سایت
۳ مرداد ۱۴۰۰

شهر بیرجند که نام‌های دیگر آن برجند، برجن، برکن و بیرگند است. گویش بیرجندی از گویش‌های فارسی نو است که نسبت به فارسی معیار کمتر دچار تغییر شده‌ است و از این رو بسیاری از ویژگی‌های کهن زبان فارسی را نگه داشته‌ است. در شهر بیرجند کسب و کارهای کوچک و بزرگی مانند طراحی سایت در بیرجند در گوشه و کنار آن مشغول به فعالیت هستند. هر کسب و کاری فارغ از این که فروش مجازی دارد یا خیر، نیاز به طراحی یک وبسایت برای ارائه برند خود در فضای مجازی است. طراحی  یک وب سایت در بیرجند به حفظ پرستیژ کسب و کار و شرکت تجاری شما کمک خواهد کرد و در رساندن مشتریان به شما کمک شایانی خواهد کرد.

این‌که یک وب سایت چگونه به شما در پیدا کردن مشتری کمک خواهد کرد فرمول ساده‌ای دارد، امروزه هر شخصی بخواهد دنبال چیزی بگردد، اولین کاری که می‌کند این است که به جستجو در موتور جستجوی گوگل می‌پردازد. اینجا است که مشخص می‌شود اگر شما یک وب سایت داشته باشید، نسبت به سایر رقبایتان بیشتر دیده خواهید شد. بنابراین اگر هر کسب و کاری یک وب سایت داشته باشد، قطعا چند قدم از دیگران جلوتر است.

مزایای طراحی سایت در بیرجند

باعث افزایش تعداد مخاطبین می‌شود

تعداد زیادی از مردم کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند و از طریق بررسی وب سایت شرکت‌ها محصول مورد نیاز خودشان را انتخاب می‌نمایند.

 

باعث دسترسی آسان و ۲۴ ساعته به شما می‌شود

مشتری‌ها و افرادی که با شما کار می‌کنند، می‌توانند هر زمان و هر جا که بخواهند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. وب سایت یک نوع اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته است و محدود به ساعت اداری نیست.

 

باعث افزایش اعتبار شرکت می‌شود

مشتریان از طریق وب سایت شما در بیرجند، شما را با رقبایتان مقایسه می‌کنند. می‌توان گفت که داشتن یک وب سایت خوب و حرفه‌ای در بیرجند تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مشتری از شرکت شما ایجاد می‌کند.

‌‌

اطلاع‌رسانی و بازاریابی به صورت خودکار انجام می‌شود

وب سایت شما می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد و می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در بیرجند نسبت به نوع دیگر تبلیغات در دسترس بودن و یا به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است.

محدود به مکان و زمان خاصی نیست و تمام شهرها و کشورها را در بر می‌گیرد

می‌دانید هر چقدر دامنه انتشار یک تبلیغ وسیع‌تر‌ باشد، هزینه آن نیز به مراتب سنگین‌تر‌ خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به‌فرد طراحی وب سایت در بیرجند این است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی است.

با وجود موتور‌های جستجو هر کسی در جهان خدمات شما را پیدا می‌کند

امروزه تعداد زیادی از مردم از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل در اینترنت جستجو می‌کنند و اگر طراحی وب سایت شما، دارای رتبه بالایی از نظر این موتورهای جستجو باشد، آن‌گاه وب سایت شما در بیرجند را در صفحه اول نتایج جستجو به مشتریان احتمالی نشان داده خواهد شد.

اهمیت طراحی سایت در بیرجند

طراحی سایت در بیرجند می‌تواند برای تمامی‌مشاغل و کسب و کارها صورت بگیرد. زمانی که کسب و کارها وارد دنیای تجارت الکترونیک می‌شوند، هویت تازه‌ای را برای خود خلق می‌کنند. یکی از کسب  و کار‌های موفق در بیرجند که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی سله و یا سامینو در بیرجند است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

‌‌

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند، موفق‌تر‌ هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در بیرجند هستند که از روش‌های قدیمی‌برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. تقریباً تمامی ‌مشتریان کسب و کارهای مختلف، زمانی از روز خود را به دنیای مجازی اختصاص می‌دهند. پس از حضور تجاری کسب و کارها در دنیای مجازی هم یک تصمیم صحیح و اثربخش در پیشرفت آن‌ها است.
طراحی سایت در بیرجند یک تصمیم صحیح برای شروع حضور پررنگ مشاغل گوناگون در اینترنت است. زمانی که سایت شما طراحی می‌شود، شما یک رسانه شخصی برای فعالیت‌ها و محصولات خود دارید. در این رسانه از اخبار گرفته، تا فروش محصولات، خدمات و… فعالیت کنید.

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق باز پس دادن کالا در یک زمان مشخص و معین از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

بیرجند نخستین شهر در ایران است که دارای سازمان آب‌رسانی بوده و بنگاه آبلوله بیرجند به عنوان اولین سازمان آبرسانی ایران شناخته می‌شود. باغ اکبریه یکی از بناهای تاریخی بیرجند در نشست سی و پنجم یونسکو در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. شهر بیرجند یکی از شهرهایی است که رو به رشد و توسعه قرار دارد. همچنین که امروزه دنیای فعلی، رو به پیشرفت است و مردم آن وابسته به تکنولوژی هستند. بنابراین از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ در هر شهری از ایران، حتی بیرجند، مردم در پی آن هستند تا جایگاه خود را در دنیای مجازی پیدا کنند و مسیر خود را در بستر اینترنت نیز در پیش بگیرند. زیرا تمامی ‌مشتریان حضوری آن‌ها، زمانی در طی روز را صرف گشت‌و گذاردر اینترنت می‌کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *