جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در بوشهر
طراحی سایت در بوشهر
طراح وب سایت
۲۶ مهر ۱۴۰۰

شهر بوشهر یکی از بنادری که با توجه به عواملی مانند صیادی مورد رونق اقتصادی قرار گرفته است و در واقع محلی عالی برای رونق در کسب و کار به شمار می‌آید، بدین منظور می‌توانیم برای پیشرفت در این کار و تسهیل کردن این رونق سایتی طراحی کنیم، پیشنهاد ما به شما طراحی وب سایت با کسب و کار خودتان که آن را رونق دهید و درآمدزایی کنید. شما با توجه به زمینه کسب و کارتان می‌توانید یک سایت داشته باشید.

 

ساخت سایت در بوشهر

وقتی شما سایت داشته باشید، می‌توانید کسب و کار خودتان را غیر از استان زیبای خودتان در تمام کشور فعالیت داشته باشید به شرطی سایت شما طراحی و سئو خوبی داشته باشد و بتوانید با کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خودتان صفحه اول باشید، تا کسب و کار خودتان را خیلی خوب رونق دهید. انواع مختلف کسب و کار می‌توانند از نوع مناسب خوشان بهره ببرند به طور مثال کسب و کار‌هایی که محصولی را به فروش می‌رسانند با طراحی سایت فروشگاهی به فروش بالاتری دست پیدا می‌کنند و یا کار‌های تولیدی و کارخانه‌ها می‌توانند به وسیله طراحی سایت صنعتی واسطه‌ها را حذف نمایند و صاحب سود بیشتری شوند. همچنین شرکت‌ها نیز می‌توانند با طراحی سایت شرکتی علاوه بر کسب اعتبار از رقبا پیشی گرفته و سهم بیشتری از بازار را تحت تصاحب نمایند.

چند سال پیش اگر شما سایتی برای کسب و کارتان داشتید، فقط آدرسی بود که پشت کارت خودتان درج می‌کردید که آن هم بیشتر برای این‌که کلاس شرکت حفظ شود، کاربرد داشت و به آدرس سایت توجهی نمی شد و کسی به سراغ سایت‌ها نمی‌رفت؛ اما امروزه فقط با داشتن و طراحی سایت در بوشهر می‌توانید خیلی راحت کسب و کار خودتان را رونق دهید، فقط کافی است تا انتخاب درستی در طراحی سایت خود در بوشهر داشته باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را به خود جذب کنید.

 

مزایای طراحی سایت در بوشهر

کسب و کار شما را نجات می‌دهد

امروزه تمام کسب و کارهای سنتی به استفاده از کسب و کارهای آنلاین رو آورده‌اند، چراکه یک ایده نو می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای سنتی شود. همانند ظهور اسنپ و تپسی که بازار تاکسی تلفنی‌ها را کساد کرد. اگر با دانش روز همگام شوید و از پتانسیل‌های کسب و کار آنلاین استفاده کنید، زمانی که مشاغل سنتی و حضوری دست‌خوش تغییر می‌شوند، شما پابرجا می‌مانید.

به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد

داشتن یک وب‌سایت همانند کارت ویزیت، برای کسب و کار شما ضروری است. همان‌طور که داشتن یک آدرس برای محل کار یک اعتبار است. شما باید در دنیای اینترنت نیز یک آدرس برای کسب و کار خود بسازید. امروزه افراد برای خرید محصولات مورد نیاز خود، کسب و کارهایی را انتخاب خواهند کرد که وب‌ سایتی حاوی نمونه کار و خدمات دارد.

کانال‌های بازاریابی زیادی به شما می‌دهد

وب‌ سایت به شما یک حضور پایدار در وب را هدیه می‌دهد. هزاران نفر در هر ساعت از ‌‌شبانه‌روز، می‌توانند خدمات شما را جستجو کنند، با برند شما آشنا شوند و نمونه کارها و خدمات شما را ببینند. در حال حاضر، درصد کاربران در فضای آنلاین رقم بسیار بالایی است. کاربران کالا یا خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند و ترجیح می‌دهند، بدون صرف وقت برای تردد در بازار و جستجوی کالای دلخواه، آن را به صورت آنلاین بخرند.

امکان بررسی رقبا را بر‌ای شما فراهم می‌کند

در کسب و کار سنتی به راحتی نمی‌توانید وضعیت رقبا را بسنجید. اما با استفاده از بازدید از وب‌سایت رقبا و دیدن خدمات آنان و بررسی قیمت‌ها می‌توانید وضعیت افراد زیادی که در کسب و کار شما فعالیت می‌کنند را ببینید و بررسی کنید و ایده بگیرید.

عدم محدودیت‌های زمانی و مکانی را برای شما فراهم می‌کند

یک مزیت مهم دیگر طراحی سایت در بوشهر این است که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نیست. مشتری با ارتباط با وب سایت ما، به طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که اما مجازی خواهد بود. همچنین مشتریان می‌تواند در هر زمان از ‌‌شبانه‌روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند.

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در بوشهر که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی ترایس است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‎العاده‌ای دارد.

کسب و کارهایی که اگر سایت داشته باشند موفق‌‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در بوشهر باشند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب سایت‌ها می‌گذرانند. افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک در بوشهر است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها تنها از طریق وب سایت مشغول درآمدزایی هستند و عمده درآمد آن‌ها از مشتریان آنلاین است.

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق بازپس‌دادن کالا در یک زمان مشخص وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از ‌‌شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد. محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا به طور مستقیم از وب سایت‌های آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کرده و با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

ساخت یک وب‌سایت، شاید مانند یک بذر در زیر خاک پنهان بنظر برسد. اما با آبیاری و رسیدگی ما، جوانه‌های این بذر شکفته می‌شود. وبسایت، ویژگی‌های مثبت را تک به تک در کسب و کار ما به وجود می‌آورد. بنابراین با طراحی وب سایت در بوشهر شما علاوه بر این‌که در فضای اینترنتی دیده می‌شوید و مشتریان زیادی را جذب می‌کنید، امکان رقابت با دیگر شهرها از جمله تهران هم به دست می‌آورید. این یکی از مزیت‌های مهم طراحی سایت در بوشهر به حساب می‌آید.

۵/۵ - (۹ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *