جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در بم
طراحی سایت در بم
طراح وب سایت
۳ مرداد ۱۴۰۰

بم یکی از شهرهای تاریخی استان کرمان و در جنوب شرقی ایران است. ارگ تاریخی و شهر بم در صدر مراکز گردشگری استان کرمان و منطقه جنوب شرق کشور قرار دارد. این شهر به قلب تپنده جذب مسافر و پایتخت گردشگری جنوب شرق معروف است. به همین دلیل طراحی سایت در بم اهمیت بسیاری دارد. محصولات شهر بم عبارتند از: محصولاتی چون خرما، مرکبات، حنا، کماچ سهن، کلمپه و قاووت و…  صنایع دستی تولیدی از درخت خرما از جمله سوغات معروف و مهم بم به حساب می‌آیند.

از نظر اقتصادی مشارکت وسرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در شهر بم انجام شده و با همت متخصصان داخلی، در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، تنها منطقه ویژه اقتصادی تخصصی در زمینه صنایع خودروسازی، قطعه‌سازی و صنایع وابسته به آن در کشور محسوب می‌شود. به‌طوری‌که در حال حاضر چندین مدل از خودروهای تولیدی در کشور توسط شرکت‌های حاضر در این منطقه ساخته می‌شود. بنابراین هر کسب و کاری فارغ از این که فروش مجازی دارد یا خیر، نیاز به طراحی یک وب سایت دارد. طراحی  یک وب سایت در بم به حفظ پرستیژ کسب و کار و شرکت تجاری شما کمک خواهد کرد و در رساندن مشتریان به شما کمک شایانی خواهد کرد.

این‌که یک وب سایت چگونه به شما در پیدا کردن مشتری کمک خواهد کرد فرمول ساده‌ای دارد، امروزه هر شخصی بخواهد دنبال چیزی بگردد، اولین کاری که می‌کند این است که جستجویی را در موتور جستجوی گوگل انجام می‌دهد. اینجا است که مشخص می‌شود اگر شما یک وبسایت داشته باشید، نسبت به سایر رقبایتان بیشتر دیده خواهید شد. بنابراین اگر هر کسب و کاری یک وبسایت داشته باشد، قطعا چند قدم از دیگران جلوتر است.

مزایای طراحی سایت در بم

در عصر حاضر، حضور هر یک از کسب و کارها در فضای اینترنتی ضرورت پیدا کرده و فناوری اطلاعات در فرآیند کلی کسب و کارها تغییرات بزرگی ایجاد نموده است. تغییراتی که در نهایت منجر به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و تسهیل در انجام بسیاری از امور می‌شود.
نتیجه اصلی نیز در افزایش میزان فروش و درآمد شما با طراحی سایت در بم نمایان می‌شود. طراحی سایت در بم فرصت بسیار مناسبی را ایجاد کرده تا بتوانید حوزه فعالیت خود را به حجم زیادی از مشتریان ارائه نمایید. با توجه به حضور روزافزون کسب و کارها در فضای اینترنتی، برای تثبیت جایگاه و پیشی گرفتن از رقبا، شما نیز باید در این فضا حضور یابید.

از سویی با طراحی سایت در بم اعتبار برند شما در ذهن مخاطب بسیار افزایش می‌یابد. طراحی وب سایت در بم به این معنی است که مشتریان همیشه در هر زمان و مکانی قادر به یافتن شما هستند، حتی در خارج از ساعت کاری نیز وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید ادامه می‌دهد. در واقع این امکان را برای مخاطب فراهم می‌کند که کاربر بتواند از منزل خود به محصولات و اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. از دیگر مزایای طراحی سایت در بم با قرار دادن آدرس وب سایت بر روی کلیه مطالب تبلیغاتی می‌توانید در معرض دید بیشتری قرار بگیرید و کاربران اطلاعات بیشتری نسبت به شما و کسب و کارتان داشته باشند.

طراحی یک وب سایت خوب در  بم می‌تواند مانند یک بروشور آنلاین عمل کند. اگر تجارت خود را به مکان جدیدی منتقل کنید، مشتریان هنوز هم می‌توانند شما را پیدا کنند، زیرا ابزار اصلی بازاریابی شما، وب سایت شما، به راحتی تغییر یافته و به‌روز می‌شود.

کسب و کارهای موفق با طراحی سایت در بم

طراحی سایت در بم می‌تواند برای تمامی‌مشاغل و کسب و کارها صورت بگیرد. زمانی که کسب و کارها وارد دنیای تجارت الکترونیک می‌شوند، هویت تازه‌ای را برای خود خلق می‌کنند. یکی از کسب  و کار‌های موفق در بم که با طراحی سایت بی‌نظیر خود که با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت می‌کند، سایت فروشگاهی نخل طلایی بم در شهر بم است که با چندین سال سابقه، مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای در زمینه صادرات و واردات خرما دارد.

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در بم هستند که از روش‌های قدیمی‌برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. تقریباً تمامی‌مشتریان کسب و کارهای مختلف، زمانی از روز خود را به دنیای مجازی اختصاص می‌دهند. پس از حضور تجاری کسب و کارها در دنیای مجازی هم یک تصمیم صحیح و اثربخش در پیشرفت آن‌هاست. طراحی سایت در بم یک تصمیم صحیح برای شروع حضور پررنگ مشاغل گوناگون در اینترنت است. زمانی که سایت شما طراحی می‌شود، شما یک رسانه شخصی برای فعالیت‌ها و محصولات خود دارید. در این رسانه می‌توانید در زمینه‌های اخبار، فروش محصولات، خدمات و… فعالیت کنید.

مزایای فروش مستقیم با طراحی سایت در بم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق مرجوعی در یک زمان مشخص وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

همان‌طور که پیش از این بیان شد، شهر بم یکی از شهرهایی است که رو به رشد و توسعه قرار دارد. دنیای فعلی، رو به پیشرفت و مردم نیازمند تکنولوژی هستند. بنابراین از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ در هر شهری از ایران، حتی بم، مردم در پی آن هستند تا جایگاه خود را در دنیای مجازی پیدا کنند و مسیر خود را در بستر اینترنت نیز در پیش بگیرد. زیرا تمامی‌مشتریان حضوری آن‌ها، زمانی در طی روز را صرف گشت‌وگذار در اینترنت می‌کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *