جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در بجنورد
طراحی سایت در بجنورد
طراح وب سایت
۳ مرداد ۱۴۰۰

بجنورد یکی از شهرهای شمال شرقی ایران است شهر بجنورد چهل و چهارمین شهر ایران‌ است. این شهر شهرهای شیروان، اسفراین، آشخانه همسایه است. همچنین رشته کوه‌های آلاداغ واقع شده است. شهر بجنورد شهری تاریخی است که طبق گفته بعضی از تاریخ‌نویسان اولین کارخانه برق در این شهر راه‌اندازی شده است. به همین دلیل است که طراحی سایت در بجنورد اهمیت بسیار زیادی دارد.

بی‌شک سفر به این دیار خوش آب و هوا و آشنایی با مردمان خون‌گرمش برای هر ایرانی، خاطراتی شیرین و به یادماندنی به یادگار خواهد گذاشت. سرزمینی با اقوام و گویش‌های متنوع که با همدلی و صمیمیت در کنار هم روزگار می‌گذرانند. آن‌جا که اتحاد و هم‌بستگی و تلاش معنا می‌یابد. در هر گوشه و کنار شهر بجنورد، کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حال فعالیت و تجارت هستند. این کسب و کارها با طراحی یک وب سایت تجاری‌ می‌توانند درآمد خود را چندین برابر کنند. وب سایت شما، نقطه ارتباط برند شما با مخاطبان است، یک ابزار کسب‌وکار و مکانی برای تبدیل مخاطبان بالقوه شما به مشتری بالفعل است. یک وب سایت عالی می‌تواند موتور رشد کسب‌وکار باشد. درحالی که یک وب سایت ضعیف می‌تواند به برند شما آسیب برساند.

مزایای طراحی سایت در بجنورد

اولین و مهم‌ترین مزایای طراحی سایت در بجنورد راحت‌طلبی مردم است، چون با چند کلیک ساده‌ می‌توانند هر آن‌چه که مورد نیازشان است را جستجو و پیدا کنند. با پیشرفت کردن تکنولوژی مردم نیز راحت طلب‌تر‌ می‌شوند و دیگر به خود زحمت به خاطر سپردن اطلاعات را نمی‌دهند. شاید خیلی از مردم نتوانند شغل بیرون از خانه داشته باشند و یا مغازه یا شرکتی راه بیاندازند. در فضای اینترنت به مقدار کافی جا برای تمام افراد وجود دارد و هر کسی‌ می‌تواند به‌راحتی برای خود یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کند. شما در هر ساعتی از شبانه‌روز و یا هر موقع که مایل باشید‌ می‌توانید وارد سایت خود شوید و محتوا به آن اضافه کنید یا ویرایش کنید. این در حالی است که شما نمی‌توانید به شرکت و مغازه خود هر ساعتی در طول روز و هفته که بخواهید بروید که قابلیت بسیار مهمی‌ است.

سایر مزایای طراحی سایت

شما اگر کار خود را درست، به موقع و به‌نحو احسن انجام دهید باعث اعتماد مردم و در نتیجه داشتن مشتری‌های بیشتری‌ می‌شود. طراحی سایت در بجنورد توانسته تا حدودی رضایت مشتریان را جلب کند و روزبه‌روز مراجعه‌کنندگان بیشتری را داشته باشد. در صورتی سایت شما مشتری نخواهد داشت که در اینترنت فعالیت نداشته باشید، محتوای خوبی نداشته باشید و… شما با به‌روز بودن به‌راحتی‌ می‌توانید به سایت خود رونق ببخشید و پیشرفت خوبی داشته باشید. این روز‌ها خرید‌های اینترنتی مدام در حال پیشرفت و بیشتر شدن است. کالاهای خود را برای مردم با شفافیت توضیح دهید و درست و به موقع به دست آن‌ها برسانید، کاری کنید که ریسک خرید کردن از شما به‌طور کلی پایین بیاید. رقبای خود را شناسایی کنید و کالای خود را با آن‌ها مقایسه کنید و به رقابت بپردازید.

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب سایت

یکی از کسب  و کار‌های موفق در بجنورد که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب  و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی بجنورد کالا است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که در دنیای تجارت و کسب و کار امروز اینترنت به یک ابزار بسیار مهم جهت جذب مشتری و افزایش درآمد تبدیل شده است. پس به دنبال آن طراحی وب سایت در بجنورد یکی از مهم‌ترین و بهترین بسترها برای توسعه کسب و کارهای کوچک هستند و‌ می‌توانند نقش بسیار مهمی در افزایش مشتری و به دنبال آن افزایش فروش محصولات داشته باشند. پس اگر شما هم دارای کسب و کاری کوچک هستید یا به تازگی شغلی را برای خود راه‌اندازی کرده‌اید، نیازمند طراحی وب سایت برای کسب و کار خود در بجنورد هستید.


مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق باز پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده‌ می‌کنند.
به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش‌ می‌گیرد. محصولات اپل را‌ می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا به طور مستقیم از وب سایت‌های آن‌ها خریداری کرد.
مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما‌ می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

شهر بجنورد از شمال با کشور‌ ترکمنستان و از شمال شرقی تا جنوب شرقی با شهرهای شیروان، اسفراین و از جنوب غربی تا شمال غربی با جاجرم، آشخانه و راز همسایه است. کسب و کارهایی که در شهر بجنورد مشغول فعالیت هستند با طراحی وب سایت خود‌ می‌توانند با همسایگان خارجی و داخلی خود همچنین تهران که پایتخت ایران است، ارتباط داشته باشند و کسب درآمد کنند. اما طراحی وب سایتی برجسته و بهره‌ور، آسان نیست. مخاطبان امروز انتظارات بالایی دارند. شما فقط چند ثانیه برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان سایت خود زمان دارید. آیا وب سایت شما ارزش وقت آن‌ها را دارد؟

شما‌ می‌توانید همچون شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری که نگین ایده‌پرداز آویژه را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه طراحی سایت خود در بجنورد انتخاب کرده و با اطمینان خاطر از آن بهره‌مند شوند، استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *