جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در بابل
طراحی سایت در بابل
طراح وب سایت
۱ مرداد ۱۴۰۰

بابل یکی از شهرهای بزرگ استان مازندران است. شهری که به دلیل امکانات پیشرفته آموزشی، وجود دانشگاه علوم فنون، دانشگاه معروف نوشیروانی، دانشگاه صنعتی مازندران، داشتن پزشک‌های مجرب، کار آزموده و متخصص به شهر سرمایه‌داران شناخته شده است. به خاطر امکانات گوناگون آموزشی و پزشکی در این شهر طراحی سایت در بابل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین فعالیت نمی‌کند، رسما از رده خارج و در آینده‌ای نزدیک کاملا تعطیل خواهد شد.

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و استفاده هر چه بیشتر مردم از اینترنت، طراحی سایت و راه‌اندازی یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات به‌صورت آنلاین به یک الزام جهت ماندن در عرصه رقابت و پیشرفت شده است. خوشبختانه بازار حوزه کسب و کار‌های اینترنتی در بابل هنوز بکر و تازه است. تعداد بسیار زیادی از ایده‌هایی که در تهران و سایر استان‌های بزرگ ایران پیاده‌سازی شده‌اند، هنوز در بابل وجود ندارند. بنابراین کسب و کارهایی که در بابل شروع به فعالیت نموده اند، نیازمند طراحی سایت ویژه و کاربردی هستند تا با استفاده از آن کسب درآمد کنند.

 

مزایای طراحی سایت در بابل

 

مشتریان هدفمندی به شما می‌دهد

سفر مشتری از این‌جا آغاز می‌شود که فردی نیازمند خدمات شما، آن را در گوگل جستجو می‌کند پس از بازدید از چندین صفحه مرتبط و مقایسه خدمات تصمیم به خرید یا استفاده از خدمات سایت شما می‌کند. بدون این که تعاملی با مشتری در فضای حضوری داشته باشید و تنها با یک صرف وقت برای معرفی خدمات خود در وب‌ سایت در بابل، فروش اتفاق می‌افتد. گذشته از آن با استفاده از امکانات دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما مشتری‌های زیادتری جذب خواهد کرد.

 

به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد

طراحی وب‌ سایت در بابل همانند کارت ویزیت، برای کسب و کار شما ضروری است. همان‌طور که داشتن یک آدرس برای محل کار یک اعتبار است شما باید در دنیای اینترنت نیز یک آدرس برای کسب و کار خود بسازید. افراد برای خرید، کسب و کارهایی را انتخاب خواهند کرد که وب‌ سایتی حاوی نمونه کار و خدمات دارد.

 

کسب و کار شما را نجات می‌دهد

امروزه تمام کسب و کارهای سنتی به استفاده از کسب و کارهای آنلاین رو آورده‌اند. چراکه یک ایده‌نو می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای سنتی شود. همانند ظهور اسنپ و تپسی که بازار تاکسی تلفنی‌ها را کساد کرد. اگر با دانش روز همگام شوید و از پتانسیل‌های کسب و کار آنلاین استفاده کنید، زمانی که مشاغل سنتی و حضوری دست‌خوش تغییر می‌شوند، شما پابرجا می‌مانید.

 

از مزایای دیگر طراحی وب سایت در بابل ‌می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایده‌های نو
  • افزایش مشتریان
  • مقرون به‌صرفه بودن
  • دسترسی به اطلاعات تازه برای مشتریان

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب سایت

طراحی سایت در بابل می‌تواند برای تمامی مشاغل و کسب و کارها صورت بگیرد. زمانی که کسب و کارها وارد دنیای تجارت الکترونیک می‌شوند، هویت تازه‌ای را برای خود خلق می‌کنند. یکی از کسب و کار‌های موفق در بابل که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی شمال مال در بابل است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند، موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در بابل هستند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده‌ می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. تقریباً تمامی مشتریان کسب و کارهای مختلف، زمانی از روز خود را به دنیای مجازی اختصاص می‌دهند. پس حضور تجاری کسب و کارها در دنیای مجازی هم یک تصمیم صحیح و اثربخش در پیشرفت آن‌هاست. طراحی سایت در بابل یک تصمیم صحیح برای شروع حضور پررنگ مشاغل گوناگون در اینترنت است.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق بازپس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده‌ می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما‌ می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

شهر بابل مشهور به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل از پرجمعیت‌‌ترین شهرهای استان مازندران است. بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور در زمینه پزشکی، کشاورزی، دانشگاهی، سیاسی، فرهنگی و تجاری است. همچنین بابل دارای پیشینه‌ای قابل توجه است، در گذشته به دلیل تجارت و عبور و مرور تاجران و بازرگانان در این شهر، آن را بارفروش می‌خواندند. اکنون در هر گوشه و کنار شهر بابل مردم در حال تجارت و کسب و کار هستند. امروزه از کسب و کارهای کوچک گرفته تا بزرگ در هر شهری از ایران، حتی بابل، مردم در پی آن هستند تا جایگاه خود را در دنیای مجازی پیدا کنند و مسیر خود را در بستر اینترنت نیز در پیش بگیرد.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *