جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در اردبیل
طراح وب سایت
۲۶ مهر ۱۴۰۰

اردبیل در سال ۱۳۷۲ از آذربایجان شرقی جدا شد و به عنوان یک استان جدید بزرگ مستقل گردید. این استان در شمال غرب ایران ‌است. اردبیل در طول تاریخ، به نام‌های گوناگونی از جمله «دارالارشاد»، «دارالملک»، «دارالعرفان»، «دارالامان» و «شهر مقدس (آرتاویل)» ملقب بوده‌ است و در دوره‌های مختلف، مرکز ایالت آذربایجان بوده و به‌علت قرار داشتن در مسیر جاده ابریشم، از رونق اقتصادی بسیار خوبی، برخوردار بوده ‌است. در مورد کسب و کار‌هایی که محصولی برای فروش دارند، طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند سبب افزایش فروش شود و یا در خصوص کارهای تولیدی و کارخانه‌ها، با طراحی سایت صنعتی واسطه‌ها را حذف و میزان سوددهی بیشتر خواهد شد. همچنین شرکت‌ها نیز می‌توانند با طراحی سایت شرکتی کسب اعتبار کسب نموده و از رقبا پیشی بگیرند، همچنین سهم بیشتری از بازار را از آن خود نمایند.

امروزه اردبیل برای طراحان سایت و سئوکاران و برنامه‌نویسان اهمیت ویژه‌ای قائل است و در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و مجازی رونق به‌سزایی گرفته‌است. استان اردبیل با وجود پتانسیل‌های قوی، پیشرفت و توسعه چشم‌گیری نداشته، زیرا کسب و کارهای مختلف به روش سنتی مشغول فعالیت هستند. هر کسب و کاری که امروزه در دنیای اینترنت فعالیت نکند، موقعیت و رتبه خود را از می‌دهد. در دنیای امروز انواع مختلف کسب و کار‌ها می‌توانند از نوع مناسب سایت خود بهره ببرند.

 

مزایای طراحی سایت در اردبیل

در ده سال آینده، بسیاری از مشاغل یا از بین خواهند رفت، یا در حالت آنلاین، به فعالیت خود ادامه خواهند داد. در تحقیقی که اخیرا صورت گرفته‌است، در ده سال آینده ۸۷ درصد کسب و کارها، اینترنتی می‌شود و شکل سنتی خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل بیشتر مشاغل در حال انتقال به فضای مجازی و وب هستند. هر کسب و کار با توجه به حوزه‌ فعالیت خود می‌تواند صاحب یک سایت فروشگاهی، شرکتی و یا صنعتی باشد. پس از طراحی سایت نیز با سئوی مناسب می‌توان سایت را در بین رقبا مطرح نمود. بنابراین اکنون زمان آن است که در فضای وب، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و سایت اختصاصی برای خود طراحی کنید.

 

راه‌اندازی وب‌ سایت مزایای زیادی دارد از جمله

  • وب سایت شما همیشه و در هر کجا در دسترس است.
  • طراحی وب سایت در اردبیل ابزاری بسیار موثر در کاهش هزینه‌ها به‌شمار می‌رود.
  • امکان به‌روز کردن و تغییر اطلاعات سایت به‌راحتی‌ امکان پذیر است.
  • با کمک و طراحی وب سایت در اردبیل می‌توانید مشتریان جدیدی به دست آورید.
  • وب سایت حرفه‌ای‌ باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود.
  • وب سایت‌ها به‌راحتی‌ توسط گوگل قابل جستجو هستند.

یک وب سایت حرفه‌ای‌ در بهبود فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ، فروش، منابع انسانی و پشتیبانی اثر قابل توجهی دارد. با داشتن و طراحی وب سایت می‌توان از سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به بهترین شکل استفاده کرد. وب سایت، بهترین ویترینی است که محصولات و خدمات شما را به تمام دنیا معرفی می‌کند‌. وب سایت‌ها ابزار بسیار مناسبی برای تحلیل رفتار مشتری و در نتیجه فروش بیشتر هستند. اگر به فکر برند سازی هستید هرگز از اهمیت وب سایت غافل نشوید.  بنابراین می‌توان گفت نداشتن وب سایت با خالی کردن میدان برای رقبای کسب و کار در اردبیل برابر است.

 

 کسب و کار‌های موفق با داشتن سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در اردبیل که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته است با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی اروم پلاس است که با چندین سال سابقه، توانسته است مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

 

کسب و کارهایی که اگر سایت داشته باشند موفق‌‌تر هستند

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که در دنیای تجارت و کسب و کار امروز اینترنت به یک ابزار بسیار مهم جهت جذب مشتری و افزایش درآمد تبدیل شده‌است. پس به دنبال آن وب سایت‌ها یکی از ‌مهم‌ترین و بهترین بسترها برای توسعه کسب و کارهای کوچک هستند و می‌توانند نقش بسیار مهمی در افزایش مشتری و به دنبال آن افزایش فروش محصولات داشته باشند. پس اگر شما هم دارای کسب و کاری کوچک در اردبیل هستید و یا به تازگی شغلی را برای خود راه‌اند‌ازی کرده‌اید، طراحی و راه‌اند‌ازی وب سایت برای کسب و کار شما در اردبیل امری ضروری و واجب است.

 

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق برگشت کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده امکان پذیر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز‌ فراهم است.

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. مزیت اصلی فروش مستقیم است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

 

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

در حال حاضر در پایتخت ایران، گردش مالی در حوزه تجارت الکترونیک از هر حوزه‌ای بیشتر است و هر کسی که خواهان کسب درآمد بیشتر است وارد حوزه تجارت الکترونیک می‌شود. شما هم می‌توانید برای کسب و کار خود در اردبیل با طراحی ویژه، سایت تجاری خود را راه‌اند‌ازی کنید. شما می‌توانید با طراحی وب سایت تجاری خود در اردبیل، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه‌ کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. اما باید به صورت حرفه‌ای‌ و توانمند در این حوزه فعالیت کنید یا به عبارتی سایت حرفه‌ای‌ و به‌روزی را در کنار بهینه‌سازی‌ سایت خود و کسب نتایج مطلوب در گوگل داشته باشید. چرا که با بالا آمدن در نتایج گوگل سهم بیشتری از بازار خود را دارید و درآمد بیشتری را به دست می‌آورید.

 

کلام آخر

آن‌چه که باعث شده‌است شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری نگین ایده‌پرداز آویژه را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه طراحی سایت خود در اردبیل انتخاب کنند و با اطمینان خاطر از آن بهره‌مند شوند، کارنامه درخشان این شرکت در حوزه تخصصی (طراحی سایت) خود است.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *