جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در آمل
طراحی سایت در آمل
طراح وب سایت
۱ مرداد ۱۴۰۰

آمل یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای مازندران و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، قطب صنعت و صادرات است، همچنین آمل قطب ورزش استان مازندران، پایتخت برنج ایران، یکی از قدیمی‌ترین مراکز یک‌جانشینی جهان از شهرهای مهم‌ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران و همچنین از مهم‌ترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ، معروف به شهر تاریخ و فلسفه است. هر شهری در ایران دارای کسب و کار‌هایی است که پتانسیل مجازی شدن را دارند، یکی از این شهرستان‌ها آمل است که با کسب و کار‌های خاص خود جایگاه ویژ‌ه‌ای در بین شهرستان‌های شمال کشور دارد و ‌می‌توان روی آن حساب ویژ‌ه‌ای باز کرد. به طور مثال کسب و کار‌های صنعتی و شرکتی با طراحی سایت صنعتی و طراحی سایت در آمل دچار تحول عظیمی از نظر افزایش فروش و رقابت خواهند شد.

در خصوص کسب و کار‌های فروشگاهی نیز طراحی سایت فروشگاهی بسیار تاثیرگذار خواهد بود البته پس از طراحی سایت برای دنبال کردن روند پیشرفت باید به سئوی سایت پرداخت. منظور از طراحی سایت، طراحی وب سایت حرفه‌ای ‌است که بتواند شما را در جذب مشتری در آمل کمک کند. این مشتریان هم ‌می‌توانند به عنوان توریست باشند و یا ‌می‌تواند از افراد داخلی آمل باشند. شما با طراحی سایت در آمل ‌می‌توانید محصولات، خدمات و یا شهر آمل را به همه مردم ایران و جهان معرفی نمایید. طراحی وب سایت در آمل شامل کلیه خدماتی ‌می‌شود که شما ‌می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید. این خدمات ‌می‌تواند شامل ارایه خدمات راهبری در آمل، خدمات فروشگاهی در آمل و یا حتی معرفی شهر آمل باشد.

مزایای طراحی وب سایت در آمل

امروزه به کمک پیشرفت‌های تکنولوژی و اینترنت ‌می‌توان دست به بازاریابی اینترنتی زد که از آن به عنوان دیجیتال مارکتینگ یاد ‌می‌شود و به کمک آن ‌می‌توان دست به تبلیغی وسیع در سطح جهانی زد که یکباره ممکن است، رونقی بسیار عظیم به یک کسب و کار ببخشد و شما را صاحب سود بسیار زیادی کند. در ادامه مطلب به برخی از مزایای طراحی وب سایت در آمل و ورود به دنیای اینترنتی ‌می‌پردازیم با ما همراه باشید.

افزایش مخاطبان

تعداد زیادی از مردم کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو ‌می‌کنند و از طریق بررسی وب سایت شرکت‌ها محصول مورد نیاز خودشان را انتخاب ‌می‌نمایند. حال اگر کسب و کاری یک وب سایت با کیفیت داشته باشد که در موتورهای جستجو دارای رتبه بالایی باشد، به راحتی ‌می‌تواند از این درصد بالای متقاضیان، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

دسترسی آسان و ۲۴ ساعته به شما

مشتری‌ها و افرادی که با شما کار ‌می‌کنند، ‌می‌توانند هر زمان و هر جا که بخواهند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. وب سایت یک نوع اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته است و محدود به ساعت اداری نیست.

افزایش اعتبار

مشتریان از طریق وب سایت شما در آمل، شما را با رقبایتان مقایسه ‌می‌کنند. ‌می‌توان گفت که داشتن یک وب سایت خوب و حرفه‌ای در آمل تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مشتری از شرکت شما ایجاد ‌می‌کند.

اطلاع‌رسانی و بازاریابی به صورت خودکار

وب سایت شما ‌می‌تواند معرف فعالیت تجاری شما باشد و ‌می‌توانید از آن به عنوان یک کارت ویزیت استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت در آمل نسبت به نوع دیگر تبلیغات در دسترس بودن و یا به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همچنین از نظر هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون به‌صرفه هستند. همه می‌دانند که تبلیغات چاپی دیداری و شنیداری محدود به یک مقطع زمانی و مکانی است و خدمت‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته برای این نوع تبلیغات تعریف نشده است.

محدود به مکان و زمان خاصی نیست

می‌دانید هر چقدر دامنه انتشار یک تبلیغ وسیع‌تر باشد، هزینه آن نیز به مراتب سنگین‌تر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد طراحی وب سایت در آمل این است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی ‌است و این موضوع هیچ هزینه اضافی  برای دارندگان وب سایت ایجاد نمی‌کند.

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب سایت

یکی از عوامل موفقیت در تجارت و معرفی خدمات و محصول و… طراحی سایت ‌است. طراحی سایت در صورتی که بهینه و استاندارد باشد ‌می‌تواند موفقیت‌های بسیار زیادی را برای صاحبان وب سایت داشته باشد. یکی از کسب و کار‌های موفق در آمل که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی هرازشاپ در آمل است که با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاد‌ه‌ای دارد.

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در آمل باشند که از روش‌های قدیمی برای فروش محصولات خود استفاده ‌می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی ‌نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چرا که امروزه ‌نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب سایت‌ها ‌می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

مزایای فروش مستقیم:

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق باز پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده ‌می‌کنند.

به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش ‌می‌گیرد. محصولات اپل را ‌می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا به طور مستقیم از وب سایت‌های آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما ‌می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت:

شما ‌می‌توانید با طراحی وب سایت تجاری خود در بابل، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. بنابراین شما ‌می‌توانید با داشتن یک وب سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت بهتر و بیشتر درآمد کسب و کار کنید.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *