جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در آستارا
طراحی سایت در آستارا
طراح وب سایت
۱ مرداد ۱۴۰۰

شهر آستارا از لحاظ جغرافیایی در مرکز منطقه تالش، بین رشته کوه‌های تالش و دریای خزر و شمال استان گیلان قراردارد. شهر آستارا دارای جاذبه‌های طبیعی زیبا و بکری ‌است و همچنین مراکز خرید و بازارهای این شهر هم بسیار معروف است. همچنین یکی از شهر‌های مهم ‌در کشور ‌است که مشاغل بین المللی بسیار زیادی را در برگرفته است. از آن‌جا که آستارا شهری بندری در شمال ایران ‌است که صادرات و واردات بسیار زیادی در این شهر صورت می‌گیرد، ساخت سایت در آستارا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین برای ارتباطات بهتر و موفق‌تر با سایر کشور‌ها برای صادر کردن محصولات و… صاحبان مشاغل و کارفرمایان در این منطقه بهتر است اقدام به طراحی سایت در آستارا کرده و در زمینه کاری خود را ارتقاء دهند.

همه کسب و کار‌ها می‌توانند با طراحی سایت مناسب سرعت پیشرفت خود را چند برابر کنند؛ به طور مثال کسب و کار‌های فروشگاهی می‌توانند با طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر تسهیل فرآیند فروش میزان آن را افزایش دهند. کسب و کار‌های شرکتی نیز به وسیله طراحی سایت شرکتی قادر خواهند بود در بین رقبا پیشروی کرده و سوددهی شرکت را چند برابر کنند.

در مورد کسب و کار‌های صنعتی نیز با طراحی سایت صنعتی با حذف واسطه‌ها به سوددهی بیشتری خواهند رسید. سئو سایت نیز پس از طراحی آن، مهم‌ترین بخش کار خواهد بود؛ زیرا سئو سایت می‌تواند با نشان دادن شما در صفحات اول گوگل فروش شما را بالا ببرد. با طراحی سایت قادر خواهید بود تا خدمات خود را در طیف وسیع‌تری معرفی کرده و در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب کنید. همچنین داشتن یک سایت حرفه‌ای تا حد زیادی بر میزان اعتبار شما می‌افزاید. چراکه طبق بررسی‌های انجام شده، شرکت‌های دارای سایت و نشان اینترنتی، ۶۰ درصد اعتبار بالاتری میان مشتریان دارند.

مزایای طراحی سایت در آستارا

درآمدزایی
مهم‌ترین مزیت وب سایت‌ها ایجاد درآمد ‌است که به انگیزه مهم امروز در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذراندن امور زندگی است، جان تازه‌ایی داده است. بسیاری از شرکت‌هایی که در حال ورشکستگی هستند، حتی با راه‌اندازی وب سایت توانسته‌اند بقای خود را تضمین نمایند. زیرا تعدد فروش آن‌ها به این طریق چندین برابر شده است.

بازاریابی گسترده‌‌تر
بازاریابی برای وب سایت شما در آستارا ساده‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر است. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وب سایت‌ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ‌تر از بقیه موارد خواهد بود؛ به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهد داد.

عدم محدودیت‌های زمانی و مکانی
یک مزیت مهم دیگر طراحی سایت در آستارا این ‌است که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نیست. بعد جغرافیا و جبر جغرافیایی محدوده ارتباط با مشتری از بین رفته است، و مشتری با ارتباط با وب سایت ما، به‌طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت. همچنین مشتریان می‌تواند در هر زمان از شبانه‌روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند. این مزیت برای شهری چون آستارا که ارتباطات زیادی با کشورهای همسایه دارد، بسیار کاربردی و تاثیرگذار است.

سهولت دسترسی
زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه‌های آسان و راحت در حوزه‌های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت‌ترین روش خرید محصولات مورد نیاز است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می‌تواند موجب افزایش درآمد کسب و کار اینترنتی شما در آستارا شود.

کسب و کار‌های موفق با طراحی سایت در آستارا

یکی از کسب و کار‌های موفق در آستارا که با طراحی سایت بی‌نظیر خود با بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه کسب وکار خود رقابت می‌کند، سایت فروشگاهی رایساز است که با چندین سال سابقه، فروش فوق‌العاده‌ای دارد.

کسب و کارهایی که اگر سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در آستارا هستند که از روش‌های قدیمی‌ برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند؛ اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. چرا که امروزه نمی‌توان نقش اینترنت را در زندگی مردم نادیده گرفت. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب سایت‌ها می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک است.

مزایای فروش مستقیم

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق بازپس‌دادن کالا در یک زمان مشخص وکه از جانب کسب و کار تعیین می‌شود
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس‌ازفروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش می‌گیرد. محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا به طور مستقیم از وب سایت‌های آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم نسبت به فروش کانال این است که شما می‌توانید تمام سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت

شما می‌توانید با طراحی وب سایت تجاری خود در آستارا، با تمام کسب و کار‌ها در حوزه کاری خود از جمله پایتخت ایران رقابت کنید. به علاوه این‌که آستارا به دلیل شرایط جغرافیایی علاوه بر ارتباط با داخل کشور، می‌تواند ارتباط زیادی هم با خارج از کشور هم داشته باشد و کسب و کار خود را توسعه دهد. بنابراین شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت مدرن و ارائه محصولات با کیفیت حتی از کسب و کارهای پایتخت بهتر و بیشتر درآمد کسب و کار کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *