جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت در آبادان
طراحی سایت در آبادان
طراح وب سایت
۲۵ تیر ۱۴۰۰

آبادان یکی از معروف‌ترین شهرستان‌ها در جنوب غربی ایران است. این شهر دارای فرودگاه و بندر است. به دلیل داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی راهبردی بودن و هم‌مرزی با کشور عراق، از زمان جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین شهرهای خاورمیانه و ایران محسوب ‌می‌شود. به همین دلیل طراحی سایت در آبادان اهمیت دارد. یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های نفت جهان (پالایشگاه نفت آبادان) در این شهر قرار دارد. اقتصاد در آبادان عمدتا بر پایه نفت است، همچنین آبادان بزرگ‌ترین تولید کننده خرما در سطح استان خوزستان است. بنابراین شهر آبادان از نظر اقتصاد ‌می‌تواند به خوبی پیشرفت کند و کسب و کارهای خود را رونق بخشد.

یکی از مواردی که ‌می‌تواند در اقتصاد آبادان تاثیرگذار باشد، طراحی سایت برای هر کسب وکاری در شهر آبادان است.  تا این مشاغل بتوانند درآمد خود را چند برابر کنند. در سال‌های اخیر تنها راه ارتباط مشتریان با شما، فقط آدرسی که پشت کارت خودتان درج ‌شده، وجود داشت و آن هم بیشتر به جهت حفظ پرستیژ شرکت کاربرد داشت. به آدرس سایت توجهی نمی‌شد و کسی به سراغ سایت‌ها نمی‌رفت. اما در حال حاضر فقط با داشتن و طراحی سایت در آبادان ‌می‌توانید به‌راحتی کسب و کار خودتان را رونق دهید. فقط کافی است تا انتخاب درستی در طراحی سایت خود در آبادان داشته باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را به خود جذب کنید.
کسب و کار‌های فروشگاهی و شرکتی می‌توانند با طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی کسب و کار خود را متحول سازند. کسب و کار‌های تولیدی و صنعتی نیز می‌توانند با طراحی سایت صنعتی به حذف واسطه‌ها و افزایش سوددهی کسب و کار خود بپردازند. ‌سئوی سایت نیز پس از طراحی آن اهمیت بسیاری دارد زیرا می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در دیده شدن شما در بین رقبا ایفا کند.

‌‌

مزایای طراحی سایت در آبادان

طراحی سایت ‌می‌تواند کسب و کار شما را نجات دهد

امروزه تمام کسب و کارهای سنتی به استفاده از کسب و کارهای آنلاین روی آورده‌اند، چرا که یک ایده نو می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای سنتی شود. همانند ظهور اسنپ و تپسی که بازار تاکسی تلفنی‌ها را کساد کرد. اگر با دانش روز همگام شوید و از پتانسیل‌های کسب و کار آنلاین استفاده کنید، زمانی که مشاغل سنتی و حضوری دست‌خوش تغییر می‌شوند، شما پابرجا می‌مانید.

به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد

داشتن یک وب‌سایت همانند کارت ویزیت، برای کسب و کار شما ضروری است. همان‌طور که داشتن یک آدرس برای محل کار یک اعتبار است. شما باید در دنیای اینترنت نیز یک آدرس برای کسب و کار خود بسازید. امروزه افراد برای خرید محصولات مورد نیاز خود، کسب و کارهایی را انتخاب خواهند کرد که وب‌ سایتی حاوی نمونه‌کار و خدمات دارد.

بازاریابی شما را گسترده ‌می‌کند

وب‌ سایت به شما یک حضور پایدار در وب را ارائه می‌دهد. هزاران نفر در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانند خدمات شما را جستجو کنند، با برند شما آشنا شوند و نمونه‌کارها و خدمات شما را ببینند. در حال حاضر، درصد کاربران، در فضای آنلاین زیاد است و آمار خریدهای اینترنتی بسیار بالا رفته است.

با طراحی وب سایت ‌می‌توانید رقیبان خود را زیر نظر داشته باشید

در کسب و کار سنتی به‌راحتی نمی‌توانید وضعیت رقبا را بسنجید؛ اما با بازدید از وب‌سایت رقبا و دیدن خدمات آنان و بررسی قیمت‌ها می‌توانید وضعیت افراد زیادی که در کسب و کار شما فعالیت می‌کنند را ببینید و بررسی کنید و ایده بگیرید.

عدم محدودیت‌های زمانی و مکانی را برای شما فراهم ‌می‌کند

یک مزیت مهم دیگر طراحی سایت در آبادان این ‌است که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نیست. همچنین مشتریان ‌می‌تواند در هر زمان از شبانه‌روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند.

‍‌‌

یکی از کسب و کار‌های موفق با داشتن وب سایت

یکی از کسب و کار‌های موفق در آبادان که با طراحی سایت بی‌نظیر خود توانسته با بزرگترین شرکت‌ها در حوزه کسب  و کار خود رقابت کند، سایت فروشگاهی اروندکالا است. این سایت با چندین سال سابقه، توانسته مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت خود جذب کند و فروش فوق‌العاده‌ای در زمینه تمام محصولات مورد نیاز شما دارد.

کسب و کارهایی که اگر وب سایت داشته باشند موفق‌تر هستند

برخی از کسب و کارهای کوچک در آبادان باشند که از روش‌های قدیمی‌برای فروش محصولات خود استفاده ‌می‌کنند، اما باید گفت که با این روش خیلی نمی‌توانند در دنیای کسب و کار و تجارت با وجود رقبای بسیار باقی بمانند. اکثر افراد در سراسر جهان ساعت‌های زیادی از وقت خود را در جستجو در اینترنت و گشت‌وگذار میان وب سایت‌ها ‌می‌گذرانند و افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی خود گواهی بر اهمیت طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک در آبادان است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها تنها از طریق وب سایت مشغول درآمدزایی هستند و عمده درآمد آن‌ها از مشتریان آنلاین است.

مزایای فروش مستقیم:

از مزایای فروش مستقیم از طریق وب سایت عبارت است از:

  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد.
  • حق باز پس دادن کالا در یک زمان مشخص و تعیین شده از جانب کسب و کار وجود دارد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد.
  • برای مشتری امکان خرید از سایت در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.
  • امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از روش فروش مستقیم و از طریق وب سایت‌های تجاری استفاده ‌می‌کنند.

به عنوان مثال، اپل روش فروش مستقیم را برای فروش محصولات خود در پیش ‌می‌گیرد. محصولات اپل را ‌می‌توان از فروشگاه‌های فیزیکی یا به طور مستقیم از وب سایت‌های آن‌ها خریداری کرد. مزیت اصلی فروش مستقیم این است که شما ‌می‌توانید سود خود را حفظ کنید و سود خود را با هیچ واسطه‌ای تقسیم نخواهید کرد.

توان رقابتی با کسب و کارهای متمرکز در پایتخت:

با طراحی وب سایت در آبادان شما علاوه بر این‌که در فضای اینترنتی دیده ‌می‌شوید، مشتریان زیادی را جذب ‌می‌کنید. همچنین امکان رقابت با دیگر شهرها از جمله تهران هم به دست ‌می‌آورید که یکی از مزیت‌های مهم طراحی سایت در آبادان به حساب ‌می‌آید.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *