جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت دانشگاهی
طراحی سایت دانشگاهی
طراح وب سایت
۳ مهر ۱۴۰۰

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مراجعان هر ارگان یا کسب و کار انتظار دارند که بتوانند اطلاعات مربوط به آن را به صورت آنلاین پیدا کنند. در واقع، امروزه اکثر مردم حتی برای خرید از فروشگاه محلی هم به صورت آنلاین در مورد کالا یا خدمت مورد نظر تحقیق می‌کنند. قشر دانشجو نیز بیش از هر قشری به فضای مجازی مراجعه می‌کند. پس یک دانشگاه خوب، قبل از هر چیز، به یک وب‌سایت خوب و کارآمد نیازمند است. دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی، برای شناخته شدن و کسب اعتبار نیازمند طراحی سایت دانشگاهی شکیل و حرفه‌ای است. اما نتیجه تولید سایت دانشگاهی به همین خلاصه نمی‌شود.

 

مشاوره راه‌اندازی سایت دانشگاهی

هر دانشگاه باید پیش از طراحی سایت و پس از آن با مشاوران و فعالان حوزه طراحی و توسعه در فضای مجازی در ارتباط باشد. مشاوران راه‌اندازی سایت دانشگاهی، نیاز‌ها و اهداف و خواسته‌‌های یک مجموعه آموزشی را می‌دانند و در جهت آن حرکت می‌کند.

 

اهمیت طراحی سایت دانشگاهی

امروزه بخش اعظم خدمات دانشگاه از طریق سایت‌ها انجام می‌شود. خدماتی از قبیل:

  • انتخاب واحد
  • رزرو غذا
  • حذف و اضافه
  • مشاهده ریز نمرات
  • و حتی استفاده از کلاس‌ها

خدمات ذیل بدون وجود یک بستر مجازی مناسب بسیار سخت و زمان بر خواهد بود و نیازمند سایت کارآمد دانشگاهی است.

امکانات سایت دانشگاهی چیست؟

  • دانلود جزوات اساتید، نمونه سؤالات و …
  • تصاویر و ویدیو‌‌های آموزشی
  • گالری تصاویر از آموزشگاه و فعالیت‌‌های آن
  • درج نظرات راجع به آموزشگاه و دوره‌‌‌های آموزشی
  • خبرنامه ایمیلی و پیامکی برای کاربران
  • امکان گفت‌وگوی زنده با پشتیبان آموزشی
  • معرفی کتاب‌ها و جزوات آموزشی
  • معرفی اساتید و مربیان به صورت گرافیکی
  • انجمن گفتگو

 

مزایای ساخت سایت دانشگاهی

 

کاهش هزینه

بهترین راه برای رشد دانشگاه آن است که هزینه‌ها را کاهش دهیم و تنها به سمت رشد تمرکز کنیم. کاهش هزینه یک مزیت طراحی سایت برای دانشگاه‌ها می‌توان در نظر گرفت. وب سایت بهترین روش کاهش هزینه‌‌‌های دانشگاه است. هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت صرفا چند میلیون است.

 

سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه‌‌‌های آسان و راحت در حوزه‌‌‌های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت‌ترین روش خرید اقلام است. دانشگاه نیز از استثنا نیست و همه دسترسی سریع اینترنتی را به دسترسی زمان بر حضوری ترجیح می‌دهند.

 

قابلیت دسترسی

حتی اگر کسب­‌وکار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف‌ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی‌­کند. زیرا این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است. با استفاده از شرکت‌‌های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. بنابراین وب­سایت دسترسی به کسب­‌وکار شما را افزایش می­‌دهد.

 

ارائه بهتر خدمات

دانشگاه به وسیله وب‌سایت می‌تواند خدمات خود را سریع‌تر، بهتر و باکیفیت‌تر ارائه کند. وب‌سایت همچنین از حجم کار کارمندان کاسته و باعث دلنشین‌تر شدن محیط کار برای آن‌ها و در نتیجه باعث راندمان کلی بهتر خواهد شد.

 

برگزاری دوره‌‌های جانبی و کسب در آمد بیشتر

این گزینه می‌تواند شامل برگزاری سمینار‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌‌های فوق‌العاده باشد که روی سایت اطلاع‌رسانی می‌شوند و در نتیجه تمام دانشجویان در جریان خواهند بود و این به معنای یک در آمد جانبی بسیار خوب خواهد بود.

 

افزایش اعتبار

یک وب‌سایت به دانشگاه هویت، قدرت و از همه مهم‌تر اعتبار است، سایت هر دانشگاه آینه‌ای تمام قد از فعالیت‌ها و موفقیت‌‌های آن است پس به هیچ وجه نباید از آن غافل شد .

 

معرفی

هر دانشجو حداقل یک بار قبل از ثبت نام به سایت دانشگاه مورد نظر خود مراجعه خواهد کرد، بنابراین تصورات اولیه تا حدود زیادی با وب‌سایت ساخته خواهد شد.

سئو و بهینه‌سازی سایت دانشگاهی

 بهره‌گیری از سئو سایت یکی از روش‌‌های تبلیغاتی است که بسیار موثر بوده و امکان سنجش آن وجود دارد. شما می‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه‌سازی کنید. خواهید دید مزیت سئو و بهینه‌سازی سایت دانشگاهی در مراجعه کاربران بسیار پررنگ‌تر از بقیه موارد خواهد بود. شما می‌توانید برای بهینه‌سازی سایت خود از خدمات حرفه‌ای سئو تیم نیپاسیستم استفاده نمایید. در صورتی که وب‌سایت شما به وسیله سئو بهینه‌سازی شده باشد شانس مراجعه مشتری به وب‌سایت شما به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و از یکی از اقدامات مهم ما برای سایت شما موضوع سئو و بهینه‌سازی است.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. نتیجه این جلسه، عقد قرارداد کاری و آغاز فرآیند کار شامل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *