جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت خرما
طراحی سایت خرما
طراح وب سایت
۸ آبان ۱۴۰۰

شاید برای بعضی فروش خرما بصورت سنتی نهادینه شده‌است اما سنت فروش در بازار رو به پایان است. به زمانی برگردید که خرما را در سبد‌هایی از چوب خرما در بازار عرضه می‌کردند. و امروز را ببینید چه بسته بندی‌هایی از انواع خرما در کشور ما وجود دارد و با چه قیمتهایی به فروش می‌رسد و هر کدام تبلیغات و معرفی خوبی را داشته‌اند، توانسته است بهترین بازار و معروفیت و شهرت را به دست آورد. معمولا ما خرمای نظافتی بم را می‌شناسیم چون همیشه با بسته‌بندی در مغازه‌ها دیده‌ایم. اما آنقدر خرما متنوع است و ما ایرانی‌ها نمی‌شناسیم مخصوصا آنهایی که در قسمت شمالی ایران قرار دارند و مصرف خرمایی کمی دارند. بنابراین اگر درست بنگریم تولیدکننده ایرانی خرما حتی برای معرفی محصول خود بازار ایران را هم در خیلی موارد از دست داده است. طراحی سایت خرما می‌تواند به رفع این مشکل بسیار کمک کند.

 

مشاوره سئو SEO

سئو کمک می‌کند تا جایگاه خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید و به‌دنبال آن مخاطبان سایت شما نیز افزایش چشمگیری می‌یابند. رقبای اصلی شما در واقع کسانی هستند که با کلمات کلیدی هدفتان رتبه‌های بالاتری نسبت به سایت شما دارند. آیا برای بهبود رتبه سایت خود اقدامی کرده‌اید؟ آیا می‌دانید هزینه‌ای که بابت سئوی سایت خود به سئوکار پرداخت می‌کنید می‌تواند در دراز مدت بازگشت سرمایه ۱۰۰ برابری داشته باشد؟!

 

مشاوران سئو خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهند

  • بررسی محتوا و ساختار سایت
  • مشاوره تکنیکال در زمینه توسعه وب‌سایت، مانند مشاوره میزبانی وب، ریدایرکت‌ها، خطای صفحات، استفاده از جاوا اسکریپت
  • توسعه محتوا
  • مدیریت کمپین‌های آنلاین توسعه کسب‌وکار
  • تحقیق درباره کلمات کلیدی
  • آموزش سئو
  • تبلیغات رایگان: کافی است تا در نمایه‌های اول گوگل قرار
  • چینش کلمات کلیدی

دامنه سئو بسیار گسترده‌است و از کدنویسی تا بازخورد‌ها را پوشش می‌دهد و رعایت مجوعه‌ای از این نکات است که از سئو ابزاری برای بهترین شدن ساخته‌است.

 

آنالیز بازار

در زمینه خرما ایران همیشه از بزرگترین صادرکنندگان بوده‌است و علاوه‌ بر مردم ایران، بازار‌های بین‌المللی نیز برای فروشندگان خرما در دسترس است. اما با تمرکز بر میزان مصرف خرما که با بررسی رقبا می‌توان به آن دست یافت با در نظر گرفتن زمینه‌های فرهنگی می‌توان با قدرت وارد رقابت در زمینه فروش خرما شد.

 

طراحی سایت

در طراحی سایت فروش خرما می‌توانیم به مواردی بیشتر توجه کنیم تا محیطی دل‌نشین‌تر برای کاربر فراهم کنیم. پرداخت وجه آنلاین توسط درگاه بانک: مهم‌ترین مبحثی است که یک سایت خرما باید داشته باشد، پرداخت وجه آنلاین است که کاربر یا مشتری به‌طور مثال اگر بخواهد در سایت‌های شما در تخفیف ویژه‌تان خرید کند و اگر دسترسی به پول نقد ندارد می‌تواند آنلاین و به‌صورت in home پرداخت کند.

 

اهمیت طراحی سایت خرما

قیاس کردن محصولات: یکی از مهم‌ترین مبحث‌هایی که می‌توانید روی سایت خودتان به‌صورت یک آپشن انجام بدهید قیاس محصولات است که می‌توان در اختیار کاربر قرار داد که کاربر اگر بین دو محصول مشابه قرار گرفت به وسیله این قابلیت بتواند قدرت انتخاب و اختیار خود را بالا ببرد. البته با این کار یک ابزار بسیار عالی برای بررسی بازخورد‌های کاربر دارید که در سئو بسیار حائز اهمیت است و همچنین یک راه خوب برای معرفی تنوع بازار خرماست.

 

مزایای طراحی سایت خرما

در بحث جذب مشتری باید بگوییم که شما می‌توانید با یک بهینه‌سازی یا سئو کردن روی سایتتان جزء سایت‌هایی باشید که در نتایج بالاتر حاضر می‌شود. در موتور‌های جستجوگر از قبیل گوگل و یاهو و بینگ و… که با یک سئو استاندارد می‌تواند شما را به ۵ سایت برتر در صفحه نخست ارتقا بدهد. چون در میانگین اصلی موتور‌های جستجوگر آورده شده‌است که ۵ لینک و سایتی که در صدر صفحه نخست حضور پیدا می‌کنند، بیش از ۶۷ درصد کلیک‌ها و مشتری‌ها و کاربران را به خود اختصاص می‌دهد که می‌توان از این قابلیت کاملا و به بهترین نحو استفاده کرد.

 

جلب اعتماد

کاربری که وارد سایت شما می‌شود به کیفیت محصولات و ساختار سایت و قیمت‌ها کاملا توجه می‌کند و اگر شما این موارد رو در نظر بگیرید بسیار عالی است. زیرا کاربر می‌تواند به‌جز خرید خود به دوستان خودش هم معرفی بکند ولی اگر نداشته باشید فقط می‌توانید بازدیدکننده‌های خودتان را بالا ببرید.

 

مشاوره راه‌اندازی سایت خرما

مشاور سئو به شما راهنمایی‌های دوره‌ای می‌دهد تا بعد از پایان همکاری اولیه همیشه با علم روز سئو آشنا باشید. همچنین با بررسی عملکرد و بازخورد‌هایتان به پایبند بودنتان به اهدافتان می‌پردازد. مشاور سئو همچنین به بررسی رقبا برای یافت نقاط بکر بازار و به‌روز نگه داشتن شما در برابر رقبا و شیوه‌های بازاریابی آن‌ها است که باعث می‌شود همیشه یک قدم جلوتر باشید.

 

با توجه به آن‌چه تا به حال گفته شد، طراحی سایت فروشگاهی به یک ضرورت برای همه کسب و کارها تبدیل شده است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت برای فروشگاه خود هستید، نگران نباشید. شرکت نیپاسیستم با برخورداری از تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی انواع وب سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تخصصی آماده انجام تمام پروژه‌های شما است. شما می‌‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما و از طریق فرم درخواست خود را ثبت کنید. همچنین از طریق شماره تلفن‌ها با مشاورین ما در تماس باشید.

۴.۶/۵ - (۲۱ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *