جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت معماری
طراحی سایت شرکت معماری
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین روش‌ها برای معرفی یک کسب و کار، طراحی وب‌سایت اختصاصی است. روش‌های گوناگونی برای تولید یک وب‌سایت وجود دارد که طراحی سایت شرکت معماری یکی از آن‌ها است. برخی از آن‌ها حتی نیازی به دانش برنامه‌نویسی هم ندارد. با افزایش نفوذ اینترنت در میان جوامع مختلف، تولید ثروت از طریق فضای مجازی به یکی از پایدار‌ترین روش‌های تجارت بدل شده و در واقع کسب و کارها تمایل شدیدی به حضور در فضای وب را دارند.

روش‌های مختلفی جهت ایجاد یک کسب و کار در فضای مجازی وجود دارد. از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام و غیره گرفته تا تبلیغات در سایت‌های خبری معتبر از این دسته هستند. ولی در نهایت شما باید خدمات و محصولات خود را به کاربران علاقمند معرفی کنید. این کار جز با ایجاد یک وب‌سایت اختصاصی عملی نمی‌شود. حوزه معماری نیز از قوائد ذکر شده مستثنی نیست و طراحی سایت شرکت معماری می‌تواند کمک شایانی کند.

 

مشاوره رایگان ایجاد سایت برای شرکت معماری

مشاوره بگیرید تا چرخ را از اول اختراع نکنید. طراح سایت، ساختن سایت را می‌دان‍‌‍د اما شما را نمی‌شناسد. او در مورد صنعت، حوزه کاری، نگرش‌ها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد. بنابراین بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که ممکن است چکش‌کاری آن به قیمت دوباره ساختنش بیانجامد. پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی است که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.

مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمان‌بندی و منابع خودتان برنامه‌ریزی کنید. برآورد‌ هزینه سایت و همچنین تعرفه‌های قیمت‌گذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی است و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دسته‌بندی می‌کند که ممکن است نیاز شما در هیج یک از این دسته‌ها نباشد. مشاوره خوب و اصولی کمک می‌کند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. همچنین زمان‌بندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور می‌توند این خطا را نیز به حداقل برساند.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعاتی که به آسانی در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگیرید. چک لیستی تهیه کنید و موضوعاتی را که قرار است در مورد آن بدانید را در گوگل جستجو کنید تا با ادبیات و اصطلاحات فنی طراحی سایت آشنا شوید. محدوده موضوعی و زمان‌بندی مشاوره را تا جایی که می‌توانید کوتاه و مشخص کنید و از بیان موضوعات غیرمرتبط مثلا در مورد کل تجارت الکترونیک یا سهام آمازون یا سرمایه‌گذاران دیجی‌کالا و… پرهیز کنید.

 

چرا نیاز به طراحی سایت برای شرکت معماری داریم؟

راه‌اندازی و طراحی سایت فروشگاهی وردپرس به دلیل دسترسی آسان و راحت آن، سبب ماندگاری هرچه بیشتر مشتریان قدیمی و وفادار شما خواهد شد. یکی از مهم‌ترین مزایای فروشگاه‌های اینترنتی این است که آن‌ها در هر نقطه‌ای از دنیا، به مشتریان قابلیت ‌دسترسی دارد. در این شرایط اگر بتوانید تمهیداتی برای ارائه خدمات نقشه کشی و دیگر خدمات دیگر خود در حوزه معماری به مشتریان ساکن مناطقی دورتر از محل اقامتتان در نظر بگیرید، مشتریان قدیمی شما که به نقاط دورتری نقل‌مکان کرده‌اند، همچنان امکان خرید خدمات از شرکت شما را خواهند داشت. همچنین مشتریان جدیدی با طراحی سایت برای شرکت از مناطق مختلف جذب فعالیت‌های شما می‌شوند و کسب‌وکار و تجارت شما روزبه‌روز گسترده‌تر خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید بر اساس قوانین، مالکان فروشگاه‌های فیزیکی، بست‍‌‍ه به نوع فعالیت خود موظف به تعطیلی فروشگاه در ساعتی مقرر هستند. اگر شرکت شما در یک مجتمع یا حتی حاشیه خیابان واقع ش‌‎‌ده باشد، ساعات کار مرکز بر ساعات کار محدود خواهد بود. این قوانین در مورد سایت وجود ندارد و حتی در زمان استراحت شما و کارکنان، سایت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. که این نیز یکی دیگر از مزایای فعالیت اینترنتی است. نیمه‌شب، پس از پایان ساعات اداری، روزهای تعطیل، زمان پخش آگهی‌های تلویزیونی و… همگی زمان مناسبی برای مراجعه به سایت‌ها خواهند بود. چراکه این سایت‌ها تعطیلی ندارند و هر روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی مراجعه‌کنندگان هستند.

 

مزایای طراحی سایت

  • جذب مشتری بیشتر
  • عرضه خدمات بر مبنای تقاضا
  • حذف هزینه‌های خرید و اجاره
  • فعالیت ۲۴ ساعته
  • امکان ورود به بازار جهان

شرکت‌های مختلف جهت توسعه کسب و کار خود و طراحی سایت شرکتی نیازمند همراهی تیم حرفه‌ای هستند تا بتوانند نام خود را در بین مردم معرفی کنند. از این رو تیم متخصص و با تجربه نیپاسیستم تمامی خدمات موردنیاز را فراهم آورده است تا بتوانید با خیالی آس‍‌‍وده تمامی کارها را به ما بسپارید. همچنین اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید می‌‌توانید از نیپاسیستم مشاوره بگیرید. شما به‌راحتی می‌‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از طریق فرم موجود درخواست خود را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز می‌‌توانید از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *