جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت لوازم یدکی
طراحی سایت فروشگاهی لوازم یدکی
طراح وب سایت
۲۵ فروردین ۱۴۰۰

در حال حاضر نمی‌توان سهم تجارت الکترونیک را در خرید و فروش لوازم یدکی نادیده گرفت.  شرکت‌های تولیدکننده و یا واردکننده لوازم یدکی و قطعات خودرو، علاوه بر معرفی کالا، غالبا به دنبال خرده‌فروشی یا عمده‌فروشی آنلاین هم هستند. با توجه به گسترش و فراگیر شدن اینترنت در اغلب نقاط کشور فرصت بسیار مناسبی ایجاد شده است که با طراحی سایت فروشگاهی لوازم یدکی، هر لحظه و مکان در دسترس مشتریان خود باشند. معرفی برند، اعتمادسازی و راه‌اندازی بستری برای تجارت الکترونیک بهترین پیشنهاد برای رسیدن به سود حداکثری برای شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده و همچنین توزیع‌کنندگان لوازم یدکی است.

 

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

قبل از شروع هرکاری ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی لوازم یدکی، یک مشاوره حرفه‌ای و تخصصی دریافت کنید. هدف از این کار همکاری برای ترسیم نقشه راه و پیش‌بینی پستی‌ها و بلندی‌های مسیر است. شما برای حرکت در دنیای دیجیتال و طراحی سایت حرفه‌ای نیاز به مشاوره دارید تا به وسیله آن بتوانید تصمیم‌های درستی بگیرید. در خصوص امکانت سایت نیز مشاوران این حوزه می‌توانند راهنمای شما باشند.

 

اهمیت ایجاد سایت فروشگاهی

یکی از مهم‌ترین موارد اهمیت ایجاد سایت فروش لوازم یدکی برای تولیدکنندگان و واردکنندگان این عرصه، حذف واسطه‌ها است. لوازم یدکی جزو وسایلی هستند که درخواست زیادی برای آن‌ها در بازار وجو دارد و این همان فرصت طلایی مدنظر ما است؛ یعنی شما با استفاده از سایت خود و با ارائه قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوب، می‌توانید سهم بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرید. همچنین فروشندگان لوازم یدکی برای این‌که بتوانند در این بازار پررقابت سهمی داشته باشند، می‌بایست در نوع ارائه محصولات و خدمات خود بازنگری داشته باشند و با طراحی سایت فروشگاهی لوازم یدکی این امکان را دارند که در منطقه‌ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را به فروش برسانند، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند.

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

در ادامه به بررسی گزیده‌ای از امکانات و مزایای طراحی سایت فروشگاهی لوازم یدکی می‌پردازیم:

  • توجه ویژه به جلوه‌های گرافیکی سایت و کابرپسند بودن سایت به کمک تیم تخصصی طراحی گرافیک
  • دسته‌بندی منظم برند ها
  • دسته‌بندی لوازم یدکی بر اساس نوع خودرو
  • بررسی ویژگی‌های کالا و همچنین قابلیت مقایسه محصولات با یکدیگر
  • دسته‌بندی محصولات بر اساس قیمت
  • دسته‌بندی محصولات بر اساس میزان فروش و استقبال از محصول
  • پنل کاربری اختصاصی
  • قابلیت اتصال سایت به درگاه پرداخت
  • بخش ویژه پشتیبانی سایت

 

بازاریابی گسترده‌تر از مزایای اصلی طراحی فروشگاه اینترنتی است. بهترین راه برای رشد کسب ‌وکار شما این است که هزینه‌ها را کاهش دهید و تنها بر رشد خود تمرکز کنید. کاهش هزینه‌‌ها را می‌توان یک مزیت طراحی سایت برای کسب وکارها در نظر گرفت. به این نکته توجه داشته باشید که خرید سایت فروشگاهی به معنای کنترل هزینه و صرفه‌جویی در دخل و خرج شما است. چراکه، هزینه راه‌اندازی سایت فروشگاهی در مقایسه با راه‌اندازی شعب مختلف در فضای حقیقی هزینه اندکی است.

 

طراحی سایت فروشگاه لوازم یدکی

پس از آن‌که فروشندگان لوازم یدکی، متوجه موفقیت سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مثل توربویدک و دیجی‌کالا و … شدند، به فکر طراحی سایت فروشگاهی افتادند، اما باید این نکته را در نظر بگیرند که راه‌اندازی چنین سایت‌هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر ایجاد یک سایت فروشگاه لوازم یدکی به صورت درست و هدفمند انجام شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به دنبال داشته باشد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می‌توان گفت طراحی سایت فروش لوازم یدکی، درآمد بالایی را به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید برای توسعه وبسایت خود، محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کنید.

 

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی لوازم یدکی

اهمیت سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی لوازم یدکی، در این است که بیشتر کاربران اینترنت در ابتدا واژه موردنظر خود را جستجو می‌کنند و به صورت مستقیم وارد یک سایت نمی‌شوند. معروف‌تر و البته پراستفاده‌ترین موتور جستجو در ایران و حتی جهان گوگل است. مهم‌ترین موضوع این است که در صورت جستجو عباراتی نظیر خرید لوازم یدکی توسط کاربران، سایت فروشگاهی شما در صفحه چندم نتایج گوگل و لینک چندم قرار می‌گیرد. می‌توان گفت که افزایش ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو سبب بالا رفتن نرخ خرید مشتری برای اکثر سایت‌ها است. با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو، می‌توانید موقعیت‌های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید.

در واقع سئو تلاش می‌کند تا بازدید وبسایت شما به صورتی هدفمند افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه‌ شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آن برنامه‌ریزی کرده بودید؛ این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سئو است. در صورتی که سایتی با استفاده از اصول سئو بهین‍‌‍ه شده باشد، این شانس را دارد که بازدیدکنن‍‌‍ده بیشتری را به‌دست آورد. ما در نیپاسیستم تمام خدمات گفت‍‌‍‍‌‍ه شده را به صورت کاملا حرفه‌ای و با بالاترین کیفیت برای شما انجام خواهیم‌داد، پس اگر متمایل به طراحی و یا سئو سایت هستید با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مواردی است که نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما دارد. شرکت نیپاسیستم به همراه تیم متخصص و حرفه‌ای در زمین‍‌‍ه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات به شما است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود هستید این از فرصت استثنایی استفاده کنید و با شرکت نیپاسیستم در تماس باشید. برای این کار باید از صفحه تماس با ما و از طریق فرم موجود درخواست خود را وارد کنید تا متخصصان شرکت ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

Rate this post
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *