آرامش خیال و خاطری آسوده با خدمات:

پشتیبانی فنی و امنیت سایت

دیگر نگران امنیت وبسایت و اطلاعات خود نباشید.

پشتیبانی فنی و امنیت سایت

پکیج پشتیبانی سایت

مشتریان نیپاسیستم، به مدت یکسال از زمان راه‌اندازی، پشتیبانی فنی رایگان دریافت خواهند کرد. این پشتیبانی شامل انجام بروزرسانی‌ها، رفع خطاهای احتمالی برنامه نویسی، پاسخگویی به سوالات نماینده فنی، توسعه و انجام تغییرات لازم در سایت و در نهایت آموزش استفاده از سایت و امکانات آن می‌شود.

ممکن است سایت شما پس از مدتی، دچار خطاها و باگ‌هایی شود که امری طبیعی است. اما وجود این خطاها احتمالا تاثیر منفی روی سئو سایت شما داشته و منجر به کاهش رتبه سایت شما در نتایج جستجو خواهد شد. شاید پس از مدتی به این نتیجه برسید که قالب و ظاهر سایت شما دیگر کاربرپسند نیست و قصد تغییر آن را داشته باشید. تمامی این موارد توسط تیم پشتیبانی فنی نیپاسیستم انجام شده و تمام دغدغه‌های شما در این زمینه برطرف می‌گردد. در دنیای پر رقابت آنلاین، پشتیبانی فنی سایت، یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت و سئو سایت است.

پشتیبانی فنی سایت

در تعریف پشتیبانی فنی سایت می‌توان گفت پشتیبانی فنی به معنای رفع مشکلات احتمالی، به‌روزرسانی سایت و مهم‌تر از همه حفاظت از اطلاعات سایت و موارد دیگر است که پس از آن که طراحی و راه‌اندازی سایت کامل شد و به صورت رسمی راه‌اندازی گردید، در دست انجام قرار می‌گیرد. یک سایت حتی اگر به بهترین روش راه‌اندازی شود، به موفقیت و اهداف خود نخواهد رسید مگر آن که پشتیبانی فنی قوی داشته باشد، به همین دلیل سایت‌های موفق همه دارای نظام و سیستم پشتیبانی قوی هستند. بنابراین در صورتی‌که در هدف‌گذاری سایت، موفقیت آن برای شما در اولویت قرار دارد، قطعا باید به فکر پشتیبانی آن هم باشید.

خدمات پشتیبانی فنی سایت:

بهینه‌سازی و کنترل امنیت و ضد اسپم سایت

به‌کارگیری پلاگین‌ها و افزونه‌های مناسب و به‌روزرسانی پنل‌ها

حفظ و نگهداری هاست و ایجاد برنامه‌های منظم برای آپگرید کردن هاست

بازیابی اطلاعات سایت و بک‌آپ‌گیری

به‌روزرسانی‌ ماژول‌های سایت و موارد فنی

به‌روزرسانی مداوم و پشتیبانی پنل ایمنی در حالت‌های خاص (حمله به سایت)

 

خدمات پشتیبانی فنی سایت خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید.

راه‌اندازی و مدیریت سرور و هاست

مدیریت سرور به مجموعه‌ای از اعمال و فرآیند‌هایی گفته می‌شود که از زمان نصب و راه‌اندازی سیستم‌عامل شروع شده و نصب و مدیریت پلاگین‌ها، نصب نرم‌افزار‌ها و همچنین پیاده‌سازی امنیت برای تمامی سرورهای درون شبکه را در بر‌می‌گیرد. می‌توان گفت که مدیریت سرور برای شرکت‌هایی که مالک سرورهای اختصاصی مانند Application Server ،Proxy Server ،Mail Server، وب‌سرور و غیره هستند، بسیار مهم است تا بتوانند نیازهای IT خاص خود را تأمین نمایند.

رفع مشکلات سایت

ممکن است که تا به حال با خطاهای سایت خود رو‌به‌رو شده ‌باشید، اکثر این خطا‌ها را می‌توان با به‌روزرسانی وب‌سایت و عناصر آن، تصحیح مجوز فایل‌ها، رفع تضاد جاوا اسکریپت و رفع مشکل صفحه سفید مرگ حل نمود؛ که همگی جزئی از فرآیند مدیریت سرور هستند. رفع این مشکلات نیازمند یک تیم حرفه‌ای است. ما در نیپاسیستم به‌وسیله‌ی یک تیم مجرب تجربه و خدمات خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پکیج پشتیبانی سایت
راه‌اندازی و مدیریت سرور و هاست

خدمات انتقال سایت

 

انتقال سایت از هاست‌های رایگان به کنترل پنل‌های cPanel  یا دایرکت ادمین

انتقال سایت از تمام کنترل پنل‌های مد نظر شما به cPanel یا دایرکت ادمین

انتقال سایت از کنترل پنل cPanel به دایرکت ادمین

انتقال سایت از کنترل پنل دایرکت ادمین به  cPanel

بک‌اوردر Backorder دامنه

آیا دامنه سایت شما قفل شده است؟ بنا به دلایل مختلفی مثل عدم تمدید خودکار دامنه یا فراموشی زمان تمدید، ممکن است دامنه وبسایت شما قفل شده و جهت سفارش مجدد دچار مشکل شوید. راه حل چیست؟ بک اوردر دامنه یا بک اوردر دامین به خدماتی گفته می شود که دامنه هایی که قفل شده و در حال انقضاء هستند توسط افراد و یا ربات های هوشمند بلافاصله پس از آزاد سازی ثبت و خریداری می شوند. نیپاسیستم با در اختیار داشتن سرورها و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی اقدام به بک اوردر دامنه برای تمامی افراد می نماید.

پشتیبانی محتوایی سایت

از عوامل مهم پیشرفت سایت می‌توان به قرار دادن محتوای مفید و مرتبط با کلمات کلیدی و به‌روز نگه داشتن اطلاعات سایت اشاره نمود. تجربه ثابت کرده که مطالب قرار گرفته در سایت نباید مدت طولانی بدون تغییر باشد، زیرا ربات‌های گوگل به‌صورت مداوم در حال بررسی سایت‌ها هستند و در صورت بدون تغییر بودن مطالب سایت در طولانی مدت به حذف آن می‌پردازند. در صورتی‌که هدف شما از طراحی سایت، توسعه‌ یک کسب و کار باشد نباید از پشتیبانی محتوایی آن غافل شوید.

به طور قطع می‌توان گفت که بارگذاری محتوا به صورت منظم و در زمان‌بندی مشخص، روی سئو سایت شما موثر خواهد ‌بود. وجود تیم تخصصی تولید محتوا برای سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهای بزرگ بسیار ضروری است، اما در خصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط، برون‌سپاری این فرآیند به شرکت‌های متخصص و فعال در این حوزه مقرون به صرفه‌تر است. پشتیبانی محتوایی سایت، شامل مواردی از قبیل قرار دادن محتویات و داده‌های چندرسانه‌ای (تصویر، اینفوگرافیک، ویدیو و…) در سایت است، که باید به صورت منظم در سایت شما قرار بگیرند.

کپی محتوا، نمایش محتوای نامرتبط با کلمات کلیدی و تولید محتوای غیرحرفه‌ای می‌تواند باعث از دست دادن رتبه سایت و مخاطبان شما شود، پس باید به آن توجهی ویژه داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، خدمات تولید محتوا تخصصی نیپاسیستم را مشاهده کنید.

امنیت سایت

امنیت سایت به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با انجام آن‌ها ضریب امنیت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به حداقل می‌رسد. امنیت سرور، امنیت شبکه، امنیت اینترنت، امنیت سیستم عامل، امنیت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش کلیدی در تأمین زیرساخت امنیت سایت دارند. امنیت سایت از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌توان گفت موثرترین عامل ادامه فعالیت، ثبات و اعتبار یک سایت با توجه به موارد دیگر، موضوع مهم امنیت است.

امنیت هاست

در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید؟

راهکارهای افزایش امنیت سایت

در خصوص امنیت سایت راهکارهایی وجود دارد که به کسب موفقیت در این زمینه بسیار کمک می‌کند. به برخی از این موارد در ادامه اشاره شده است:

استفاده از WAF

استفاده از پلاگین‌های امنیتی

کنترل مجوز‌های فایلی

استفاده از SSH به جای FTP

استفاده نکردن از قالب و افزونه نال شده

به‌روزرسانی دائمی سایت

استفاده از هاستینگ معتبر

استفاده از پروتکل HTTS

استفاده از پسورد قوی

اسکن منظم سایت

خدمات CDN

خدمات CDN

کلاودفلر در حقیقت یک شبکه هوشند جهانی است که در صورتی‌که یک سایت عضوی از آن شود علاوه بر محافظت از آن، سرعت آن را بالا می‌برد. همچنین این مجموعه به  صورت خودکار ارائه صفحات وب‌سایت را بهینه می‌نماید تا با کمترین زمان بارگیری و بهترین عملکرد ارائه شوند. از سویی دیگر این مجموعه با انسداد ربات‌ها از هدر رفتن پهنای باند جلوگیری می‌نماید و در نتیجه آن که وب‌سایت مورد نظر با عضویت در کلاودفلر عملکرد بهتر و حملات کمتری خواهد داشت.

استفاده از SSL (گواهینامه SSL)

Secure sockets layer یا همان SSL پروتکلی است که در جهت تأمین اعتبار امنیت داده‌های انتقال یافته در شبکه، فعال بوده و گاهی نیز با نام TLS از آن یاد می‌شود. در واقع SSL پروتکلی برای تایید هویت سرور و رمزگذاری ترافیک اینترنت است. لازم به ذکر است که هر وب‌سایتی با آدرس HTTPS  از پروتکل SSL استفاده میکند.

فایروال سایت

با نگاهی به آمار‌های موجود می‌توان دریافت که میزان احتمال مورد حمله قرار گرفتن در دنیای وب بسیار بالا بوده و باید برای آن چاره ای جست. در این خصوص می‌توان از نرم‌افزاری به نام فایروال یا WAF استفاده نمود که به وسیله بلاک کردن ترافیک مخرب، از ایجاد نتایج مثبت کاذب نیز جلوگیری می‌نماید.

ابزارهای مدیریت سایت

در جهت آسان نمودن مدیریت سایت، می‌توان از ابزارهای بسیار موثری برای مدیریت و پشتیبانی سایت استفاده نمود. استفاده از این ابزارها به بهبود مدیریت سایت کمک شایانی می‌کند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

Google Search Console

Material Palette

Crisp

Ahrefs

Google Analytics

GTMetrix

Alexa

Google URL Shortener

امنیت وبسایت خود را به با اطمینان خاطر به ما بسپارید

بهترین شرکت‌های طراحی سایت ایران

طراحی یک وبسایت که از هر لحاظ بهترین باشد، راهی مطمئن برای گذر کسب‌وکارها از حالت سنتی به مدرن است. وقتی حرف از بهترین‌ها در زمینه راه اندازی وبسایت به میان می‌آید، ابتدا باید به مواردی اشاره کنیم که سبب می‌شود یک شرکت، لقب بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را از آن خود کند. این موارد به ترتیب عبارتند از: نمونه کارهای قوی، طراحی و عملکرد قوی و صحیح، مشاوره و آموزش، کاربری آسان، بهینه سازی شده برای موبایل، همخوانی با هویت بصری برند و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی و در نهایت پشتیبانی مداوم، سریع و قدرتمند.

شرکت نگین ایده پرداز آویژه (نیپاسیستم)، با برخورداری از تیم متخصصین برنامه نویسی و طراحی سایت، طراحان گرافیک خبره و کارشناسان تولید محتوا تخصصی به صورت متنی و تصویری؛ پکیج‌های صفر تا صد خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه کرده و آماده همکاری با کسب و کار و سازمان شما است. همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 بهترین شرکت‌های طراحی سایت ایران

برای همراهی شما در این مسیر آماده ایم.