جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت کارخانه ماکارونی
طراحی سایت کارخانه ماکارونی
طراح وب سایت
۱۶ آبان ۱۴۰۰

از اهمیت ماکارونی در سفره هر ایرانی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، به طوری که در سبدکالا دولت دهم برای تمام ایرانیان ماکارانی جزو حقوق اولیه خوراکی شناخته شد. اما با شنیدن اسم طراحی سایت کارخانه ماکارونی فقط چندین برند خاص در ذهن مردم نقش می‌بندند. هر ایرانی این برندها را می‌شناسد و با اطمینان از آن‌ها خرید می‌کند. این برند‌ها میلیارد‌ها تومان خرج تبلیغات تلوزیونی و رادیویی و پیام‌های بازرگانی و اجاره بیلبوردها و تبلیغات گسترده به صورت خرد و قرعه کشی‌های بزرگ می کنند. حال چگونه باید با این غول‌های صنعت تولید ماکارونی رقابت کرد؟ جواب ساده است. با کیفیت بالا قیمت پایین و تبلیغات مناسب می توان در مدت چند سال به راحتی برندی به عظمت برندهای موجود در بازار ساخت برندهای زیادی هستند که با کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت در همین چند سال اخیر به بازار گسترده‌ای دست یافته‌اند.

 

اهمیت طراحی سایت کارخانه ماکارانی

اما چگونه می‌توان بدون هزینه چند میلیاردی برند خود را در ایران گسترش دهیم؟ شما با داشتن وب سایت خوب و جامع می توانید خدمات و محصولات خود را در دنیای اینترنت به هزاران مشتری معرفی کنید. با این کار شهرت و اعتبار وب سایت خود و کسب و کارتان را افزایش خواهید داد. به گونه‌ای که کارخانه شما دارای اعتبار تجارتی بالایی خواهد شد. شما با این کار خود را به صورت برندی شناخته شده تبدیل خواهید شد. اما تنها با داشتن یک سایت به همه چیز دست نخواهید یافت. برای مدیریت سایت خود نیاز مبرم به بازدید سایت دارید.

این کار به کمک سئو رخ می‌دهد. SEO یا Search Engine Optimization فرآیندی است گسترده که از کدنویسی تا سنجش بازخورد‌های کمی و کیفی و بررسی کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد. هدف سئو رشد جایگاه سایت در گوگل است.

 

بازاریابی اینترنتی

یکی از مزیت‌هایی که می تواند میزان اهمیت داشتن وب سایت مبتنی بر سئو برای کسب و کار را به شما نشان دهند بازاریابی اینترنتی است. شما به جای این‌که هزینه‌های بالایی را برای تبلیغات و بازاریابی حضوری صرف نمایید، تنها کافی است وب سایت خود را به گونه‌ای بهبود بخشید که خود گوگل به صورت شبانه‌‎روز برای مشتریان وب سایت شما تبلیغات انجام دهد. در روش‌های مرسوم شما با استخدام تعداد زیادی ویزیتور در سطح کشور یا همکاری با سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌ها و کرایه بیلبورد و ساخت انیمیشن میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنید تا به تبلیغات پربازده کوتاه مدت برسید. اما با کمک سئو با یک سرمایه‌گذاری اولیه بر روی سایت خود، مخاطبان زیادی راهی سایت شما می‌شوند. همچنین برندتان نه فقط در یک بازه کوتاه مدت بلکه به صورت مستمر رشد می‌کند.

 

مشاوره طراحی سایت کارخانه ماکارونی

مشاور سئو به شما کمک می‌کند تا شیوه‌های کسب و کار و ویژگی‌های سایت‌های رقبا را بررسی کنید و به صورت دوره‌ای شما را در این زمینه به‌روز نگه می‌دارد تا هیچوقت در این زمینه نیاز به عمل بر مبنای علم قدیمی نباشید. مشاوره سئو تمام سایت‌های مشابه را در داخل و خارج بررسی و با سنجش بازخورد‌ها شما را به جدیدترین روش‌های بازخورد گرفتن آشنا می‌کند.

 

بررسی مشتریان

مشتریان محصول ماکارانی در سرتاسر ایران پخش شده‌اند و کسی از این جامعه هدف خارج نیست. برای دسترسی راحت به عموم می‌توان از راحت ترین روش اطلاع رسانی جمعی یعنی اینترنت استفاده کرد. تبلیغات هوشمند، بنر‌های کلیکی و… روش‌های متعدد دسترسی به عموم جامعه از طریق اینترنت است. اما کدنویسی و استفاده درست از کلمات کلیدی برای جذب افراد به سایت شما بهترین راه مادام‌العمر برای برای دسترسی به عموم است.

 

شیوه افزایش رتبه

متخصص سئو با کمک کلمات کلیدی که مکررا توسط افراد جستجو می‌شود، آشنایی دارد. وی با تعریف صحیح این کلمات در مطالب سایت به دسترسی گسترده به جامعه هدف خود می‌رسد. با بررسی کلماتی که به خرید ماکارانی مرتبط است و ارتباط دادن آن به اقلام مشابه و مقوله بندی صحیح اطلاعات سایت با راحتی می‌توان به جامعه هدف دست پیدا کرد و از طریق ربات‌های موتور جستجو به کاربر شناسانده شد.

 

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت کارخانه نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. پس از آن فرآیند کار آغاز شده و به‌ترتیب مراحل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات انجام می‌شود.

۴.۵/۵ - (۲۳ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *