جدیدترین مطالب بلاگ :::::::::::::::::::::::::::

 CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile تعریف‌‌‌ می‌شود، اما بسیاری از...
بازاریابی داده‌ محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاد‌ه از اطلاعات مشتری برای بهبود و هدف‌گذاری خرید و ارسال...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیم‌گیری‌های بزرگ دچار سردرگمی شده و یا در دوراهی قرار می‌گیریم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کار‌ها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی بازاریابی دارند. به همین...
طراحی سایت موسسه حقوقی
طراحی سایت موسسه حقوقی
طراح وب سایت
۱۶ مهر ۱۴۰۰

وب‌سایت بزرگ‌ترین ویترین برای کسب و کار است و بزرگ‌ترین پایگاه اینترنتی است. شکی نیست که ساخت و طراحی سایت موسسه حقوقی اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت است. پس طراحی وب‌سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. در طراحی سایت موسسه حقوقی، هدف معرفی و نمایش نمونه‌کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت است که یک موسسه حقوقی نیز از آن مستثنی نیست. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، طراحی وب‌سایت، بسیار اهمیت داشته و در رقابت، نقطه مثبتی محسوب می‌شود.

مشاوره ایجاد سایت موسسات حقوقی

یک مشاوره هدفمند می‌تواند ورود شما به دنیای رقابت از طریق فضای مجازی را به بهترین شکل طرح‌ریزی کند؛ پس یکی از قدم‌های مهم در این راه محسوب می‌شود. تیم ما با داشتن مجرب‌ترین مشاوران و همین‌طور ارائه بهترین قیمت طراحی سایت موسسه حقوقی، به شما کمک می‌کند که تصمیم درستی را برای گسترش کسب و کار خود بگیرید.

اهمیت طراحی سایت برای موسسه حقوقی

امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می‌دهند جستجو در گوگل است. شما به عنوان وکیل یا مدیر موسسه وکالتی می‌توانید زمینه‌های فعالیت خود و توانمندی‌هایتان را در سایت به مخاطبان نشان دهید و سرعت فروش خدمات خود را بالا ببرید. همچنین درآمد خود را چند برابر کنید.

مزایای طراحی سایت برای موسسه حقوقی

عدم نیاز به حضور فیزیکی، خلاصی از هزینه‌های اجاره دفتر، هزینه آب، برق، گاز، مالیات و … همه از مزایای طراحی سایت نسبت به دفاتر فیزیکی محسوب می‌شوند. البته شما می‌توانید از سایت به عنوان یک مکمل در کنار محیط فیزیکی استفاده کنید.
مزایای طراحی سایت اختصاصی را می‌توان در بخش‌های مختلفی مورد بررسی قرار داد. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این بخش مطرح می‌شود موضوع طراحی منحصر به فرد و خلاقانه است. در صورتی که طراح شما فردی قابل اعتماد باشد شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که نمونه طرح شما بر روی سایت دیگری پیاده نخواهد شد و این امر می‌تواند شما را در مقایسه با رقبایی که در زمینه حقوقی فعالیت می‌کنند متمایز نماید. همچنین طرح شما کپی شده از سایت‌های دیگر نیست و افرادی که به عنوان بازدید کننده وارد سایت می‌شوند با فضای جدید و جذابی رو به رو خواهند شد.

مهم‌ترین گام در طراحی سایت موسسه حقوقی

 شما می‌توانید در طراحی سایت اختصاصی از رنگ‌بندی و قالب‌بندی‌های غیرمتعارف و خلاقانه فراوانی استفاده نمایید. از دیگر مزایای طراحی سایت اختصاصی این است که این سایت‌ها معمولا از کیفیت عملکرد و سرعت بالایی برخوردارند. زیرا سایت‌های اختصاصی تنها برای یک فرد یا گروه تولید شده و تمام بخش‌های آن مورد بررسی قرار داده می‌شود. موضوع مهم دیگری که باید به آن اشاره شود، امنیت این‌گونه سایت‌ها است. امنیت و مدیریت جزو مزایای طراحی سایت اختصاصی به شمار می‌آیند. شما می‌توانید روی تمام بخش‌های سایت نظارت کامل داشته و مدیریت همه بخش‌ها را خودتان بر اساس اهداف و سلیقه خود برعهده بگیرید.

مزیت مهم دیگری که باید به آن‌ها اشاره شود، امکان توسعه سایت در آینده است. هنگامی که از قالب‌های آماده استفاده می‌کنید این امکان وجود دارد که سایت شما امکان توسعه را نداشته باشد. همین امر می‌تواند در آینده صدمات فراوانی به کسب و کار شما وارد آورد. در طراحی سایت اختصاصی شما هیچ‌گونه محدودیتی در این خصوص نخواهید داشت. همچنین با توجه به این که کلیه کدنویسی‌ها به‌صورت اختصاصی برای شما انجام شده است، دسترسی به همه کد‌ها برای شما و طراحان بعدی که می‌خواهند سایت را گسترش بدهند، فراهم خواهد بود.

گسترش سایت می‌تواند به‌صورت کلی مطرح شود یا این که ماژول‌ها و بخش‌های مشخصی را به آن اضافه نمایید. نباید فراموش کرد که طراحی سایت گام اول در زمینه تبلیغات اینترنتی شما به شمار می‌آید. گام بعدی معرفی سایت به موتور‌های جستجو و بهبود جایگاه آن نزد گوگل است. از مزایای طراحی سایت اختصاصی می‌توان این است که وضعیت سئو سایت، بر اساس نوع کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با این اطلاعات همه طراحی‌ها انجام خواهد پذیرفت.

راه اندازی سایت شرکت حقوقی

اگرچه در میان مزایای طراحی سایت اختصاصی نمی‌توان به هزینه کمتر اشاره کرد، اما باید توجه کنید که هزینه نگهداری و توسعه این سایت‌ها بسیار اندک است. برخی از افراد در ابتدای فعالیت کسب و کار خود به دنبال هزینه‌های کمتری هستند. اگرچه قیمت طراحی سایت اختصاصی در مقایسه با قالب‌های آماده بیشتر است. اما شما با پرداخت این هزینه از بسیاری از خرج‌هایی که در آینده باید برای توسعه سایت خود انجام دهید جلوگیری می‌کنید و این نکته بسیار مهم است. شما می‌توانید پرداخت هزینه طراحی سایت اختصاصی را به عنوان یک سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.

هنگامی که شما سایت خود را طراحی می‌کنید، این امکان را فراهم کرده‌اید که با این کاربه آسانی در آینده هر گونه تغییری را در سایت اعمال نمایید. فرض کنید در آینده بخواهید بخش‌هایی را به سایت اضافه کنید. اگر از قالب‌های آماده استفاده کرده‌اید، حتی اگر قالب موردنظر قابلیت گسترش را دارد باز هم محدودیت‌های فراوانی سر راه شما خواهد بود. نمی‌توانید به آن شکلی که مدنظر دارید، تغییرات را اعمال نمایید. از طرف دیگر هزینه کم نگهداری از سایت نیز از دیگر مزایای طراحی سایت اختصاصی به شمار می‌آید. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اختصاصی خود به موکلان خود وقت مراجعه بدهید. همچنین می‌توانید تاریخ جلسات خود را با اعضای موسسه اعلام نمایید. همچنین موکلان شما می‌توانند پیغام‌های خود را برای شما بارگذاری کنند.علاوه بر این، نظراتشان را اعلام کند که نظرات مثبت نیز همواره تبلیغ و تایید کار شما خواهد بود.

 

جمع بندی

تیم متخصصین برنامه‌نویسی و طراحی وب در نیپاسیستم، آماده همکاری با کسب و کار شما است. در صورتی کماکان در مورد طراحی سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید، از طریق یکی از راه‌های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما و انجام بررسی و نیازسنجی اولیه، برای هماهنگی یک جلسه توجیهی با شما تماس حاصل می‌کنند. نتیجه این جلسه، عقد قرارداد کاری و آغاز فرآیند کار شامل تدوین استراتژی، تهیه برنامه زمان‌بندی و در نهایت فاز اجرایی عملیات است.

۴.۷/۵ - (۶ امتیاز)
طراح وب سایت

طراح وب سایت

۰ Comments