بلاگ
آخرین مطالب وبلاگ
CPM در تبلیغات
پیش از هر چیز، بهتر است بگوییم که CPM اگرچه به معنای Cost per mile...
بنچ مارکینگ و مقایسه قابلیت استراتژیک سازمان ها
همه ما میدانیم برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت کارها نیازمند برنامهریزی و...
بازاریابی داده محور چیست؟
بازاریابی داده محور استراتژی استفاده از اطلاعات مشتری برای بهبود و...
بررسی استراتژیهای مناسب برای کمپینهای گوگل ادز
در سالهای اخیر گوگل ادز در ایران طرفداران زیادی کسب کرده است و بسیاری از...
قانون فیتز در طراحی
اولین چیزی که بسیاری هنگام شنیدن کلمه "طراحی" به ذهن آنها خطور میکند،...
مدل کسب و کار پلتفرمی
شاید برای شما هم سوال باشد که پلتفرم چیست؟ در پاسخ باید گفت که پلتفرم در...
تست A/B چگونه کسب و کار شما ارتقا می دهد؟
همه ما در بسیاری از اوقات هنگام تصمیمگیریهای بزرگ دچار سردرگمی شده و یا...
اصل آناکارنینا در کمپینهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی
رمان آناکارنینا با این جمله آغاز میشود:«همه خانوادههای شاد شبیه هم...
بازاریابی پارتیزانی
امروزه تقریبا تمام کسب و کارها تمرکز بسیاری بر بهبود کارایی و اثر بخشی...
Retention Marketing یا بازاریابی بازگشتی چیست؟
Retention Marketing یا بازاریابی بازگشتی شکلی جدید از بازاریابی است که...
معرفی تبلیغات همسان و انواع آن
تبلیغات یکی از اجزا جدا نشدنی هر کسب و کاری در سالهای اخیر بوده است که...
اصول نوشتن تیتر تبلیغاتی
تمام نویسندگان حرفهای تبلیغات، معتقد هستند که تیتر جذاب تبلیغاتی در فضای...